środa, 24 września 2008

1.Jak latać balonem ? - odnowa blog !


 
Czeeeść ! Jak widzicie , wróciłam po dość długiej przerwie . Piszę od nowa , przejrzyściej , płynniej , wyraźniej . Chciałabym aby ten blog , był dla was pożytkiem . Jak wiecie 20 marca 2009 wychodzi TheSims3 - są to moje imieniny ^^ . Na pewno niewiele z was będzie mogło je kupić odrazu , większość ma stare kompy i wątpię żeby zadziałały innych na nie niestać po będą kosztować ponad 150 zł. Ja niewiem co wtedy zrobię ;d Na komputer mi nie zadziałają , a na laptopie będzie niewyraźna grafika . Przejdźmy do notatki =*


Jak latać balonem ?

 
1. Wchodzimy na tą strone ( KLIKNIJ )
 2.Ściągamy taki balon jaki chcemy .
 3.Wypakowujemy go do folderu " DOWNLOADS"
 4.Włanczamy simsy i szukamy go w "TRYBIE KUPOWANIA"
 5.Kładziemy gdzieś go i każemy simowi tam "WEJŚĆ"
  
NIE KOPIOWAĆ INSRUKCJI ! JEST TYLKO TAKA JEDNA !

Karta Stałego Gościa
 
Zrobiłam kartę , aby zyskać chociaż paru wielbicieli mojego bloga :)

  
Co ty musisz zrobić aby być moim stałym gościem :
- wkleić powyższą kartę do uniwersalnej !
- komentować każdą moją notkę .
- powiadamiać mnie o nowym notkach .
- brać udział w moich konkursach
- od czasu do czasu , dać mi prezencik .

Co ja muszę zrobić :
- komentować każdą twoją notkę
- powiadamiać cię o nowej notce
- brać udział w twoich konkursach
- od czasu do czasu , dać ci prezencik
- co miesiąc dawać ci 10 komentarzy.

Ja już kończę =* Żegnam ^ Przyjme 2 zamówienia , zamówienie dla Tekamizu będzie w next notatce xD bye , bye ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
«