środa, 23 lipca 2014

180. Fryzury i ubrania do pobrania do The Sims 3


Hej, hej! 
Ostatnie dni spędziłam na plażingu, w sumie dziś też mamy iść tyle nie mamy transportu a na plażę w naszym mieście to nam się nie chce iść. Trochę się spaliłam raz, bo zapomniałam kremu z filtrem... Nadal czekam na mój strój, ma przyjść do końca tygodnia a na razie noszę taki stary, za mały trochę, no ale co zrobisz. 
Dziś nie ma rodzinki, tylko downloady do The Sims 3!

FRYZURY DO THE SIMS 3

                

                

                

UBRANIA DO THE SIMS 3





















Do napisania!

16 komentarzy:

  1. Ile ty już na ten strój czekasz wtf. Na plażę sobie jeździsz, a do Poznania ruszyć ci się nie chciało jak byłam pf.
    Tak w ogóle to, o, bardzo fajne downloady, większość z nich już mam, ale co tam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram wszystko. Z kąt bierzesz takie świetne ciuchy i fryzury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie simblry znajduje różne, ale nie mam żadnych nazw zapisanych.

      Usuń
  3. Fajne rzeczy do pobrania, ale mam już sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh jakie cudeńka! pobieram, ostatnai fryzura jest taka fljghdfsl
    no co zrobisz? nic nie zrobisz
    wybacz haha, buzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam sobie, że pobierać ciuszków nie będę, ale kiedy patrzę na te cuda to oczy śmieją się do ekranu i palec sam wędruje po touch padzie ku przyciskowi "download"! *__* A ta czarna spódniczka... Lovely! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wszystko jest źle zalinkowane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia czemu tak się robi, bo dokładnie sprawdzam czy link pasuje zanim go wkleję:( zaraz poprawię

      Usuń
  7. Ładne, ale zostawię sobie na później. I tak mam już sporo syfu w Downloads... XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeeej, świetne te downloady! Oczywiście pobieram, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam problem ze starym strojem, a ciągle nie mogę znaleźć czegoś w moim typie. ;p
    Genialne downloady, pobieram wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie... JAKIE CUDEŃKA<333 Pobieram wszystko ^-^ A niech mi się gra zacina ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękności! Pobieram!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę czy tylko ja mam problem ze spaleniem się? ja chyba nie potrafię XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne fryzury i ubrania! *o* Gdy zrobię reinstall trójki od razu tu wracam i pobieram!

    http://jelies-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
« »