czwartek, 2 października 2008

3.Bezpieczny boolprop + Simowe obrazki

 
( bierzesz ? credytujesz ! )
Cześć . Tą notkę pisze drugi raz ;/ Jak u was leci ? U mnie dobrze . Chyba niedługo zmienię szablon , bo ten który zrobiłam Takamizu był sto razy lepszy niż ten mój ;d W simowym warsztacie wzięłam ubrania i makijaż nic nie zmieniając do simsów , a cały folder DOWNLOADS , usunęłam a później znowu ściągałam . Dlaczego ? Dlatego że miałam tak dużo mebli , że niestety musiałam je wyłączać xD . 

Jak mieć bezpieczny boolprop... ( w tym : stawianie mebli na ukos / brak cenzury )1.Ściągamy ten plik ( KLIKNIJ )
2.Wchodzimy w ( MOJE DOKUMENTY -> EA GAMES -> THESIMS 2 )
3.Wkładamy ten nasz plik .
4.Klikamy na niego prawym przyciskiem i klikamy WYPAKUJ TUTAJ .
 
5.Pojawi nam się program SeeThem2 ( Serduszko ) .
  
6.Uruchamiamy to nasze serduszko , i zaznaczamy : Kod boolprop , stawianie mebli na ukos oraz brak cenzury . Nie polecam stawiania obiektów blisko siebie bo to tylko utrudnia meblowanie domów i może zepsuć simsy . 
  

Obrazki do notek z moimi simowymi rodzinkami . 
   
 
 
  
Wiem , że mało . Jak bierzecie to błagam , credytujcie .

To ja już będę kończyć , przyjmę 2 zamówienia , można wklejać avka , biorę udział w konkursach bez głosowania ;d . Zadawajcie pytania , na wszystkie odpowiem :) . Piszcie co byście chcieli w next nocie ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »