piątek, 10 października 2008

5.Jak pobrać InSimenatora + Ciekawostka o Belli Ćwir


Cześć ;d Nie uwierzycie co ja odkryłam w simsach na temat Belli Ćwir . Ale o tym później , dzisiaj nie szłam do szkoły bo mnie tak brzuch bolał bo wczorajszych frytach i coli ;d W końcu wykonałam zamówienie dla Takamizu ;d Na początku wyszło ładniejsze od mojego , więc zrobiłam sobie jeszcze raz . Chyba się podoba ? Pisać opinie ...

Ciekawostka o Belli Ćwir . 
 Bella Ćwir to zaginiona żona Mortimera Ćwira . Grałam sobie Diną Kaliente i dzięki InSimenatorowi wskrzesiłam jej zmarłego męża Michała . Również za pomocą InSimenatora zmieniłam go w dorosłego . Ale jak go wskrzesiłam miał na swojej liście kontaktów 4 osoby ( każda była w jego rodzinie ) Kasandra Ćwir , Aleksander Ćwir , Dina Kaliente - To jest dziwnie była u niego w rodzinie na drzewie genealogicznym była połączona jako żona , ale już ją nie była . I jeszcze ktoś ! Bella Ćwir ! Żona Mortimera a jego siostra ! Tylko dlaczego on miał ją na liście ale nie miał jej nikt inny . Chciałam po nią zadzwonić ale wtedy jej nie było na liście ;d Dziwne ...
 
  

Jak ściągnąć InSimenatora ? Najpierw instrukcja jak go ściągnąć , a w dalszych notkach jego zastosowania .

POBIERAMY TO: KLIKNIJ

TEN SPOSÓB NIE DZIAŁA:
1.WchodzimyTu ( KLIKNIJ)
2.Klikamy REGISTER
3.Wpisujemy obojętnie jaką datę urodzenie , najlepiej żeby mieć powyżej18 lat , KlikamyProceet .
4.Zaznaczamy , że akceptujemy regulamin i klikamy REGISTER 

5.Robimy (KLIKNIJ )
6.Pokaże się tekst , że dziękują za zarejestrowanie , wytłuszczonym drukiembędą 4 linki , klikamy na link FORMUS .
7.Jedziemy w dół i szukamy ( KLIKNIJ )

8.Teraz wybieramy wersję polską ( KLIKNIJ )
9.Szukamy opcji Polish Translaton ( KLIKNIJ )
10.Wybieramy ostatni Link ( KLIKNIJ )

11.Teraz wypakowujemy to do MojeDokumenty->EAGames->TheSims-2->Downloads


Zamówienie
 Takemizu : nagłówek - avek - o mnie

To już koniec =) Przyjmę 1 zamówienie ! . bye , bye =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »