wtorek, 14 października 2008

7.Nastolatek jak dorosły (ciąża , ślub)

Cześć . Zapewne wielu z was , dzisiaj nie szło do szkoły - oprócz mnie, miałam apel i jedną lekcje z zabawam :/ Koszmar . A przechodząc dotematu , dzięki za tyle komentarze przez te 6 ostatnich notek . Ja sięchyba zastrzelę albo coś ;d Ściągałam pełno domków z ładnymi meblami ikurde jeden zadziałał ale jest brzydki i bez mebelków :/ I arafatka niezadziałała :/ Gówno ;d O teraz już mi działają ;d
Jak zrobić aby nastolatek miał takie opcje jak dorosły ? 
 Pewnie wielu z was chciałoby żeby nastolatek mógł wsiąść ślub , mieć dziecko . Dzięki mojej instrukcji jest to możliwe !

1.Ściągamy InSimenatora [ instrukcja w notce nr.5 ]
2.Klikamy nastolatkiem/ą w podłogę .
3.Wybieramy Edytory - > Edytor CZASU I DORASTANIA 
  
4.Pojawi nam się klepsydra , klikamy na nią .
  
5.Szukamy opcji Wybierz wiek -> Nastolatek(jak dorosły)
  
6.No i koniec . Mamy wygląd nastolatka a duszę dorosłego . 

Prezenty [ Dla SG i Nie Tylko ]
   
Crayon - Girl_Sims
    
Ive - Milky
  
Takamizu

Kończę ;* Jak widać nowy lay =) Z arafatką , piszcie co o nim sądzicie . Zamówienie 1 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »