piątek, 14 listopada 2008

9.Jak zmienić rysy twarzy sima ? + Arafatka


Cześć . 
W końcu , piszę . Cieszycie się ? Mam nadzieję , dzisiaj notka a w niej odp na wasze pytania , arafatka , i instrukcja zamówienia w edicie , bo nie zdążę z wszystkim(?) .  We wtorek z Agu(:*) jedziemy z 6a do Poznania ;d ( byłam z milion razy ;d ) po co jadę ? Na HSM 3 ;* . Ja się nie rozpisuję . 
_______________________

Arafatka

   

zobacz inne rodzaje arafatek w tym downloadzie .

____________________
Jak zmienić rysy twarzy sima ?

1.Musimy mieć insimenator (n.nr 5)
2.Klikamy jakąś simkę w ziemię : edytory->insimenator 
3.Pojawi się takie coś do robienia lekarstw 
4.Klikamy dokładnie w to miejsce co jest na obrazku.
  
5.Wybieramy : zmień wygląd -> (imię sima) -> rysy twarzy
6.I zmieniamy ;)
Obrazki [10]edit

 
Hermia i Julia Kapulet biją brawo na ślubie Jutrzenki . ( Ta w czarnych włosach to Julka )

 
Moja simka odmawia pocałunku ;d ( Czemu ? Dowiesz się później )

 
Moja simka uciekła z przed ołtarza ;d ( Stoi ona za faciem ;d ) Dlatego odmówiła pocałunku xD

 
- Nie wybaczę ci , uciekłaś mi z przed ołtarza !

 
- Juhuuuu ! Ta simka do żona brata tego blondyna ;d

 
Kąpiel ...

 
- Ja nie chcę być odpytywana przy tablicy ! - Julia Kapulet

 
No i gleba ;d

 
Hop , hop i skok !

 
To mój kolega Adrian w simsach zrobił siebie ;p I się bawi różowym misiem ;p

 
Dance ! Imprezka u Jutrzenek ;) Policja nawet przyjechała ;p

 
Powitalny ;) Moja ulubiona simka na leżaczku ;d
Odpowiedzi na wasze pytania

Hej :* mam pytanie.Czy pobrane np.ubrania z netu szkodzą sims 2? no bosłyszałam,że się gra psuje od tego i boję się pobierać. ^^


Oczywiście , że szkodzą , ale szansa jest niewielka , bardziej szkodzą domy i meble .

***

Hej!:* mam wielka prośbę:) odpisz mi jak najszybciej błagam:) [ napiszkoma pod twoją notką ja zaraz przeczytam:) co mam zrobic jak mam małedziecko i zapisałam gre i wzięłam dorosłą simkę, żeby to dzieckowykąpała ona je kompie [ jak mu skreśliłam kojec ] a kojec nie znikanie mozna wziąć tego dziecka ani nic z nim zrobi, a ten kojec jest ugóry skreślony. wiesz jak zrobic by ten kojec [ łóżeczko ]  zniknęło imozna było normalnie się tym dzieckiejm zajmować? moze jest na to jakiskod? czekam na odpowiedź w komie pod tą nocia:) pozdrawiam:*

Hmmm , wpisz kod move_objects on i w trybie kupowania sprzedaj kojec .

___________________________
Zamówienia będą w edicie. Przyjmę maksymalnie 2 zamówienia . Wklejać avka . Byeeee ;* Pozdrawiam wszystkich w elit i czytelników ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »