niedziela, 7 grudnia 2008

16.'Śmiej się z nami - simami' + ODP na pytania


Hello misiolki ;* Co dostaliście na Mikołajki ? Bo ja słodycze i kasę . A na gwiazdkę dostanę ; komórkę , ts2 osiedlowe życie & na studiach & na święta . Jak tam u was ? U mnie spoko , przygotowałam na dzisiaj coś ciekawego ;) Niedługo zawita nowy lay zrobiony przez Katie <3 Chciałabym także podziękować Annbe , Kereyly i wam wszystkim ;*

Przejdźmy do notki : 

… … … … … … … … … … … … …

' Śmiej się z nami - simami ! '

  
- EJ ! Ty patrz jaki on brudny ! 

  
- Lecę bo chcę , lecę bo życie jest złe ! 

  
- Z tej perspektywy świat wygląda zupełnie inaczej . 

  
- Chcesz z liścia ? 

  
- Słońce patrz na mój nowy manicure ! 

  
- Łeeee , mnie pocałunki w ogóle nie kręcą !

  
- Mamo , czy tata naprawdę jest taki podniecający ? 

  
- Patrzcie ! Żongluje wszystkim , nawet dziećmi ! 

  
- To moja nowa makabryczna mina pt "Zombie atakują" ! 

  
- Oh nie , pierścionek wpadł mi do toalety !


Dla jednych śmieszne dla innych nie , piszcie w komentarzach co o tym sądzicie . 

… … … … … … … … … … … … …

Odpowiedzi na pytania 
P.Gdzie jest arafatka po ściągnięciu? 
O.W okularach .
… … … … … … … … … … … … …

P.Amam pytanie, jak zrobić taką pozę w Simsach jak Ty masz naprezentach,np. że Sim opiera się nogą o ścianę, lub trzyma się zagłowę? Plissnapisz.
O.Trzeba ściągnąć takie specjalne pudło z modthesims2 , dam instrukcję niedługo ;)

… … … … … … … … … … … … …

P....szukałamjakiegoś dobrego bloga, na którym ktoś mógłby mi odpowiedzieć napytanie: skąd pobrać sylwetki simów? Chodzi mi najbardziej o ciała simek;)) Liczę na czyjąś odpowiedź! Pozdrawiam serdecznie Autorkę oraz czytelników bloga
O.Niemam zielonego ani bladego pojęcia , w ogóle są sylwetki simów ? Nigdy otym nie słyszałam . A jak już spróbuj na modthesims2.com

… … … … … … … … … … … … …

P.Hej!
Jaką czcionką piszesz napisy na obrazkach chodzi mi o te napisy: (c)thesims--2... proszę odpisz na moje gg: 5817952
O.Jest to czcionka 04b03 .

… … … … … … … … … … … … …
P.kiedy nowa notka, hę??
mamtakie pytanko: wiesz do czego służy 'Ogród hydroponicznyfirmyAkwaMaryna'  jest to w trybie życia, nagroda za osiągnięciazawodowe??
O.Tam można sadzić roślinki zdobywając punkty kreatywności .

… … … … … … … … … … … … …

P.Hej.no no niezłe , mam problem mały. nie mogę ściągnąć insimenatora;/jakklikam na to Twoje KLIK to mi się otwiera i nie działa strona ;/ ai jakwgrać te dowolandy do simsów ?
O.Niewiem , każdemu się otwiera strona . Spróbuj w innej przeglądarce .Wypakuj je do folderu : Moje Dokumenty -> EA Games ->TheSims 2-> Downloads . Jak nie masz tego downloads to zrób ten folder ;)

P.S poprawiłam w pytaniach błędy ortograficzne i literówki xD
… … … … … … … … … … … … …

Żeganam . W następnej notce downloady (?) . Zero zamówień , tamte oddam poźniej .
Edit : SONDA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »