środa, 17 grudnia 2008

19. "Nikczemna Gra" odc.4 - Lot śmierci

Witajcie ;33
Na początku powiem od początku ^^ a więc ; zabujałam się tam kiedyś w takim jednym i Zuu napisała Paulinie kartkę , że ja i Marika się w nim bujamy . I wziął to Król (nazwisko ;d) , i mu dał . I mamy jego numer telefonu a Marika ciągle dzwoni i chyba bierze nas za jakieś idiotki . I teraz nam cześć mówią i joł ;d . No normalnie sama nie wiem co o tym myśleć . Ha i mam nowego przyjaciela Alusia ;* P R Z Y J A C I E L A ! Nikogo więcej , zresztą tak jest ode mnie młodszy o rok . Zuu ;33 Alan ;33 

NIKCZEMNA GRA

Odcinek 4 " Lot śmierci "

Następnego ranka gdy słońce już wyjrzało , Katie razem z Ashlee były na lotnisku . 

- Dzieńdobry - powiedziała pospiesznie Katie . 
- A Witam , witam drogie panie - Odpowiedział Facet z lotniska . 

  

- Czym mogę służyć ? - Spytał drugi .
- My , my , my ... na samolot do Nowej Simlandi . - Cała zmęczona odpowiedziała Katie .
- Ale ten samolot wylatuje za 10 minut ! - krzyknął
- Zdążymy , zdążymy prosimy pana 
- Nie ! - Oznajmił surowo facio
- No Zdzisiek nie widzisz , że do faceta lecą , bądź tak miły i daj im przejść - Powiedział drugi facet 
- Hmmm , no dobra  idźcie , idźcie ...

Dziewczyny już wszystko zrobiły i czekały tylko na samolot .
- Wiesz to jakiś spisek kobiet uciekających przed facetami , same tu laski - Oznajmiła Katie .
- Eeeee ... , no chyba - Powiedziała jej przyjaciółka
 
- Czekaj , ja idę po gazetki , zaraz będę . OK ? - Katie nie czekając na odpowiedź Ashlee , poszła .
- No i tak by mnie nie posłuchała ... - Pomyślała Ash
- Hy , hy , hy ... Eee , mam mam mam gazetkę - Cała zasapana oznajmiła szatynka .
 
I nagle kobiecy głos w głośniku powiedział ; 
Uwaga , samolot do Nowej Simlandi odlatuje za 5 minut , pasażerów prosimy o wejście do samolotu .

  

- No to nasz samolot ! - Krzykły obie dziewczyny
- Chodź , idzemy ! - Powiedziała Katie i popchła przyjaciółkę
- Num , num ^^ 
- Wiesz , nareszcie odpocznę od Patrika . Jak tam będę to mi brzuszek urośnie , ciekawe czy się zmieszczę w strój kąpielowy ? A jak nieeee ! - Głośno myśląc oznajmiła czarnowłosa .
- Zmieścisz się to przecież 1 miesiąc ! 
- No chybaaa , zależy na ile tam zostaniemy .
- To ile ty tam chcesz siedzieć ? - Spytała Ashlee
- No nie wiem , może ... dwa miesiące ...
- Że co ? ? ? DWA MIESIĄCE ! Czy ciebię już naprawdę pogieło ? - Krzykła wystraszona Ash
- No nie , nie .. tylko żartowałam - Skłamała . Wiedziała dobrze , że lepiej będzie tak a poźniej jakoś się wykręci . 
- O samolot ! Wsiadajmy ! - Krzykła Ashlee 

  

Dziewczyny wsiadły i poleciały . Rozmawiając na różne tematy . 

Kilka godzin poźniej 
- Jak wiadomo , samolot Sim City - Nowa Simlandia został rozbity . Znaleźiono 64 pasażerów ze 100 , 12 osób nie żyje a 52 osoby są ranne , innych jeszcze nie odnaleziono ...

  

CDN 
Wiem , że krótkie ale tak przypadło na ten odcinek , następny będzie dłuższy .


No to Baju , jeszcze raz pozdrawiam Zuzię i Alanka ;33 . Zamówienia poźniej , jutro w edicie . Przepraszam wszystkich którym obiecałam ale zamówienia są 3 + screeny dla miss.BUM <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »