wtorek, 4 sierpnia 2009

47. Obrazki simowe (6)

  
© - kredytujesz.

Dawno nie pisałam a przez to, że tacie skończyła się taka karta do przelewów i zamówił nową, więc zapłacił za internet po czasie i wyłączyli, i tydzień włączali aż w końcu dziś włączyli. No i w moim miejscu jest 3G czyli będzie internet szybciej chodził, ale jak ustawie na 3G to nie chce się połączyć. Jak jest ciepło to jadę nad jezioro, ale w tym roku mam jakieś uczulenie bo jak wychodzę z wody to mam na całym ciele wielkie, swędzące bąble jak by komar użarł. ;<

* _ *

OBRAZKI SIMOWE (6)

Są takie zwyczajnie, proste. Ale mi się podobają niektóre.
Bierzesz? Kredytujesz.

  
  
  
  
  
  

* _ *

Ja już kończę, w następnej notce Nikczemna Gra, albo instrukcja do The Sims 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »