wtorek, 15 września 2009

53. Rodzina Hopkins i Love (CZ.3)


helloł
Ta dzisiaj tylko cztery lekcje, i uwagę dostałam na religii. Bo myślałam, że koleżanka mi wzięła ołówek, a jak sprawdziłam w piórniku to miałam go a pani uwagę wpisała, że gadamy. I ona coś do mnie gada, a ja siedzę i słucham pani a pani mówi, że gadamy. Yżż. Kłócę się z Fallen ile ma lat i kiedy się urodziła, ale nie wnikajcie bo to skomplikowane. A pytaliście się skąd mam fryzury i ubrania ciążowe dla nastolatki. Fryzury mam z tylu stron, że nie pamiętam a ubranie zTEGO forum.
  

RODZINA HOPKINS I LOVE (CZ.3)

  
Chłopak Kiki próbował wielokrotnie zarywać do Sylvi.

  
Sylvia już jako blondynka rodzi.

  
W końcu pod nieobecność Kiki, Sylvia poszła do łóżka z Jasonem.

  
A tego samego dnia, odwiedził ją Hirek.

  
Gdy zobaczył, że dziecko nie jest wampirem wyrzekł się go.

  
Hirek był zdenerwowany i żądny krwi, więc ukąsił Kiki.

  
Kiki uciekła w nieznane.

CDN

  

sejon nara! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »