piątek, 25 czerwca 2010

77. "Ale to już było i nie wróci więcej..."


  
(c) Katie <3

heeej.
Nie martwcie się tytułem, nie odchodzę. Ale jednak odchodzę z podstawówki, wiem, że zobaczę moich znajomych i w ogóle... Ale jednak ta tęsknota ;< Próbowałam płakać, ale się nie dało... Nie mogę płakać już od kilku tygodni i nie wiem o co cho ;< W przedstawieniu nie brałam udziału chociaż chciałam, ale i tak się świetnie bawiłam. To przykre tak odchodzić ;< No i co, że mam złotą tarczę ;| Kurdee, tak mi się chce ryczeć.... Rodzice podpisywali taką listę by było kilka a może kilkanaście osób w jednej klasie w gimnazjum... Pożegnałam się z wszystkimi jakbyśmy się nie mieli nigdy spotkać a przecież spotkamy. 
Chciałam dodać jakieś fotki z mojej rodzinki, ale znowu? Hehe. Ale tym razem z trójki, w jednej rodzince co dziewczyna jest gwiazdą rocka, ma 6 córek! Trzy pary bliźniaczek. Matko boska!
Jutro dodam ;* Poczekacie ^^ znowu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »