środa, 20 października 2010

87. Meyer i mój powrót ;33


Witam Wszechobecnych <33
Wszem i wobec ogłaszam iż;
MAM INTERNET ^^
W końcu, heheh ^^ Sorry, że ostatnio nie pisałam, ale nie chciało mi się po ludziach łazić, z resztą znalazłam lepsze zajęcie jak grę w pet party, szaleję 17 lvl prawie, no chyba 300 pkt brakuje ^^. Buhh. Ostatnimi czasy nie gram w simsy, tzn. sporadycznie. Dzisiaj będzie taka nudnawa rodzinka, bo nie robiłam ją specjalnie na jakąś historię ^^ Mam fajną inną rodzinkę, ale to później. Ahh. Muszę zrobić nowy szablon, hmm. Ale gdzie ta wena? Kto mi pomoże, nauczyć się czegoś, ja już nie umiem tworzyć, ehhh... W gimnazjum spoko, myślałam, że będzie gorzej ^^ Tylko wkurza mnie taki jeden, z trzeciej ale to już dłuższa historia. Ogólnie to dzisiaj dostałam 5 ze sprawdziano-kartkówki z fizyki, no i to jest szał bo ta babka jest strasznie wymagająca, wszystko musisz mówić w sformułowaniach fizycznych itp, itd... I były tylko dwie piątki. Szpan na wsi ^^ W piątek sprawdzian z niemca, oł dżizus i chyba kartka z gegry, ale łatwa. Wtorek sprawdzian z bioli, ale mnie nie ma, hahaha. Jakieś 2 tygodnie temu byłam chora, hahahahha ^^ I ominęły mnie kartkówki, <lol2> W poniedziałek sprawdzian z pływania na plecach, buhhhh. Niby łatwe, bo liczy się technika a nie czas, i na szóstkę są 4 baseny, a na piątkę 3 ;dd Basen jeden ma 25m. ^^ Spoko. Teraz na blogu jest taki szablon na odczpenego, później zrobię ładniejszy.

MEYER ;33

 
To jest Kim i Jared, szczęśliwa para. Ona - śliczna i powabna, on – prawdziwy rockman. Kochają się na zabój... Kimma własną linię ciuchów, które uwielbia nosić jej przyjaciółka Billie.

 
A to właśnie Billie i Alec, podczas ślubu. Billie straciła cnotę z Aleciem itak właśnie urósł jej brzuszek. Może nie przy stracie cnocie, ale...

 
Poranne czynności, Kim myła włosy a nagi Jared wchodzi do wanny ^^ No wieciepiękno ludzkiego ciała, Kim zawsze rano się napala ^^.

 
Ślub Kim i Jareda. Właśnie w trakcie nocy poślubnej, Kim zaszła w ciążę. Ahh...

 
No i malutki Liam, syn Billie i Aleca. Uroczy! Kim uwielbia się z nim bawić...Musi przecież ćwiczyć, co nie?

 
Jared bardzo opiekował się Kim podczas ciąży, na zdjęciu Kim tydzień przedporodem...

 
A mały i słodki Liam urósł i był śmiesznym fajtłapką.

 
Kim z Melody albo z Chrisem, sa tacy podobni... Urodziły się bliźnięta!

 
Dumna mama, chętnie zmieniała dzieciom pieluszki. Ojciec też się dołączał, wswój skromny sposób.

 
A tu już śliczna Melody! Będą się chłopaki oglądać, co nie... W końcu mama jejbyła miss nastolatek ^^.

 
I równie uroczy Chris. Krzysiu jest słodki i lubi dłubać w nosie <lol22>


świetna rodzinka, co nie? hahhh... Mieszkają w jednym domu, Billie i Alec na garażem i mają windę ^^.

CYA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »