sobota, 2 kwietnia 2011

110. Clean Installer - Co? Jak? Do czego?

  
kredytujesz.

hejj.
Ostatnimi czasy a mianowicie od wczoraj (-.-) gram w farmę! Oł jee, oł je. Znaczy się Happy Harvest, mam już 6lvl. I okradam ludzi z kangurów fuck_yeah. No ale muszę jeszcze zalogować się 2 dni do gry i zadania gotowe, zebrać 100 kukurydz, 150 czosnku i cebuli, i kwiatek musi mi urosnąć. Hehe, i chcę pieska! Ale on drogi, a ja mam 30 000zł i 5kredytów ;d A wiecie jak się ma mniej kasy to jak was pies przyłapie na kradzieży to więcej kasy się traci, straciłam 500zł jak miałam dużo kasy, a jak miałam mało to 50zł. :> A w PetParty jestem w drużynie hydraulików, fuck oni przegrywają :// Workowców mi się wydaje jest więcej, bo jak ktoś założył sondę to wszyscy workowcy... Tsa, ale przynajmniej na innych kontach jestem tym workiem i dostanę nagrodę i prześlę, o ile będzie można... I z nagród logowania dostaję te jajka a z nich ciągle to samo... albo kartę co sprząta cały pokój :/ albo eliksir cebulowych elfów, żal. 3 razy karta, 3 razy napój -,- 
No coś tam o simsach teraz. Wiele osób się skarży, że nie może zainstalować moich domów i simek bo nie ma wymaganego dodatku, to postanowiłam dać instrukcję jak to zrobić ;)

  

CLEAN INSTALLER - CO? JAK? DO CZEGO?

Clean Installer to program, dzięki któremu możemy instalować pliki simspack (simki, domy) nie mając wymaganego dodatku.

1. Wchodzimy na  stronę.
2. Pobieramy najlepiej najnowszą wersję Clean Installera 1.6.13. Ja akurat pobrałam 1.6.12.
  
2.* Jeżeli nie mamy programu NET 2.0 Framework pobieramy go. W moim przypadku nie było to konieczne.
  
3. Zapisujemy naszego Clean Installera w dowolnym miejscu. Tak wygląda po pobraniu, aby go rozpakować musimy posiadać program WinRAR lub WinZIP. 
  
4. Wypakowujemy go klikając na niego PPM i wybieramy z menu podręcznego opcję "Wypakuj tutaj".
  
5. Pojawi nam się program do instalacji i instalujemy go jak normalny program.
  
6. W trakcie instalacji możemy wybrać miejsce zapisu, domyślnie jest to dysk C więc jak macie miejsce tam instalujecie. Ja nie mam więc zamieniłam literkę na D.
  
7. Po zainstalowaniu programu, pliki sims2pack będą mieć inną ikonkę:
  
8. Wtedy klikamy dwukrotnie na nasz np. dom który chcemy zainstalować i pojawia się takie okno:
  
9. Klikamy na napis "Install". Pojawia się takie okieneczko:
  
10. Znów klikamy Install i nic nie zmieniamy. No i teraz mamy domek w grze :) 

WSZYSTKIE ZDJĘCIA WYKONAŁAM JA!
PROSZĘ TO USZANOWAĆ I NIE KOPIOWAĆ ANI ZDJĘĆ ANI INSTRUKCJI!

  

elita <3
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »