wtorek, 26 kwietnia 2011

112. Tresco, 3.

  
kredytujesz.
Na zdjęciu jest Luflee, którą zrobiła Katie <3 

Joł everybody <3 
Ogólnie święta, święta i po świętach. Dostałam conversy białe długie, znaczy jeszcze nie dopiero za miesiąc, bo są z usa sprowadzane. Na allegro za 99zł, ah okazje, okazje. Każdy rozmiar i kolor był. Bo z hurtowni z usa są. Ale i tak dziewczę na tym zarabia, bo w sklepach w usa kosztują niecałe 100zł a u nas ponad 200zł :/ Co za kraj. Od cioci, która robiła zawsze super prezenty dostałam niefajny prezent :( Koszulkę taką sportową, z takiego materiału sportowego nawet z pumy. Ale mi się nie podoba :( To nie mój styl. Sprzedam jak ktoś chce kupić to niech pisze, zrobię fotki. A od drugiej, która zawsze ma jakieś dziwne pomysły szklanki -,- Po co mi do jasnej ciasnej szklanki? Mam w domu tyle, że nie mam gdzie trzymać. 2 szafy szklanek a oni mi jeszcze -.- Też sprzedam, chociaż ładne. A ja jej córce, mojej kuzynce kupiłam zajebisty wisiorek... Sama taki chciałam. Jutro do szkoły ;( Zajebiście po prostu. Sprawdzian z niemca ;/ Z fizy ;/ Najgorsze przedmioty. Poprawa matmy i zaległy z fizy. I jeszcze mi się wydaje, że wyrównawcze dla klas 3 z matmy (kiedy to mam poprawiać) są o tej samej godzinie kiedy wyrównawcze dla klas 1 z fizy (kiedy mam to pisać) czyli muszę iść na jedno. Wolę matmę. Ale jak się okaże, że się mylę to kiepsko. Zemdlałam wczoraj w kościele, normalnie czarno przed oczami i nic nie widziałam. To mama mnie chwyciła i wyszłyśmy z kościoła, ale ja nic nie widziała nic i na ślepo szłam po schodach, podobno prawie spadłam. Potem usiadłam na nich, stała obok szkolna psycholog i kazała mi głowę na dół i do góry brać i od razu lepiej, poszłyśmy do domu. Sheezie usunęła bloga ;(

  

TRESCO, 3
Oczywiście Jayningi to były Jajniki, Tresco to Tesco :D 

  
U rodziny Tresco przyszła zima. Mała bardzo się cieszyła na widok śniegu, więc rodzice często z nią wychodzili na dwór.

  
Jak mówiłam Bonnie bardzo lubiła śnieg, był smaczny.

  
Mamuśka i tatusiek lepią bałwanka dla córeczki. Ale patrzcie gdzie ten chłop się patrzy... Tak tylko jedno im w głowie. I jaki uśmiech, podnieca to go, haha.

    
I bałwan gotowy. Wyszedł piękny i zdrowy.

  
Moja piękna <3 Tuż przed kolacją.

  
Kolacja kiedy Bonnie poszła spać. 

  
A po kolacji to już wiadomo...

  
Mała jest czysty ojciec, jaka podobna.

  
Bonnie ociera łezki. Popłakała się jak tatuś zniszczył domek do lalek, bo zła Luflee kliknęła przypadkiem na tę opcje.

  
Z pingwinka jaki model <33 Ciacho <3

  
Przyszła też Effie i na początku odprawiała jakieś dziwne rytuały a potem skopała bałwanowi tyłek :<

  
Urodzinkiiii <33

  
Wyginam śmiało ciało, wyginam śmiało ciało. 

  
I tu już duźa Bonnie <3 Nie jest już taka słitaśna ;<

  
Mała metamorfoza. 

  
Kat maluje małą, słodką Bonnie. Boże, ale Katherine jest stara, ma już jakąś 7 letnią córkę ;<

  
Bonnie nadal lubiła klocki. 

  
Nawet piesek urósł, nie był za ładny. Już wiem, że to samiczka Luna.

  
Zaskoczenie - ciąża!

  
Bonnie zachwyciła się faktem, że będzie mieć rodzeństwo. 

  

ZAGŁOSUJ 
KLIKAJĄC "LUBIĘ TO"



Klaudia <3
Karolinka <3 (sheezie)
Ewka <3 (fallen)
Ada <3 (raspcookie)
Kasia <3 (tonnie)
Zuzia <3 (vanilia)
Sylwia <3 (sunny)
Kamila <3 (syjamka)
i reszta bo nie wiem jak macie na imię <lol2> więc się przedstawcie.
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »