piątek, 9 grudnia 2011

135. Apple



  
(c)Kasik <3

Hejo, hejo.
Jestem z lekka wkurzona, bo mi się przeglądarka zamknęła i notka poszła się bujać. Nie ma to jak zjebana myszka. Widzę niezła dyskusja się rozpętała na blogu. I tym, co mają problem, że Klaudia napisała to niech nie czytają, ich sprawa. Ja chciałam, żeby ona napisała, ona również i tak ma być. Koniec kropka. 
Dzisiejszy, piątkowy wieczór spędzę oglądając "Jestem legendą" na tvn'ie, rozkoszując się Ptasim Mleczkiem, przepraszam nędzną podróbką czyli Kozim, popijając zielonym frugoskiem, przy którym Pan Henio się machnął i słuchając Grandy Brodki, którą wygrałam na facebooku o czym mówiłam.
W szkole nauczycieli nieźle popizgało, bo od poniedziałku do czwartku przed świętami mamy codziennie sprawdzian działowy, iście zajebiście. 
  
APPLE 

 
Przedstawiam wam Effy Apple, młodszą siostrę Katy. Nic złego, że zrobiłam ją kilka dni temu, insimenator zdziała cuda. 

 
A to Damon, nieco starszy od niej. Niezwykle czarujący i przystojny mężczyzna.

 
Flircik.

 
Densujemy.

 
A ty czemu kurka nie densujesz?

 
Kuchareczka, czyli Eff przyrządza kanapki z szynką.

 
Mramuśnie <3

 
Siostrzyczki.

 
Buziol.

 
Walka z karaluchami, zawsze ktoś przewróci ten śmietnik!

 
Effy otworzyła kwiaciarnio-zabawkarnię. 

 
Klient miał jakieś sapy na zapleczu.

 
Ona też, chyba z cztery razy! A nic złego nie było! Mina Effy - bezcenna <33

 
 
 
Słodziaki <33

 
Strasznie spodobał mi się wystrój, który urządziłam.

 
Otwieramy.

 
Słodka <33

 
Uzupełnianie towaru.

 
No pani kup te kwiatki! Z Niną Kaliente/Lotario.

 
Wiem, obsesja <3

 
Ale oni są tacy słodcy <33

 
Oh!

 
Mhm, no i wiesz...

 
Damon oświadczył się Effy!

 
Z diamentem of cors.

 
 
Gołąbki <33

 
Trzeba wstać.

 
Macanko na kanapie, a klienci czekają.

 
I'm sexy and i know it <3

 
Latawce <3

 
 
 
 
Wodaaaaaaaa!

 
 
Pajacyki!

 
Ale patrz on stoi!

 
Awrrrrrrrrrrrrrrrrrr <333

 
Nauka gotowania.

 
Ammmmmmm <33

 
 
 
Ten dar przekonywania <3
  
xoxo

1 komentarz:

  1. Heej mam pytanko :D
    Skąd wziełaś te okulary Eff i ubrania ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
« »