niedziela, 5 lutego 2012

147. Fryzjerka


 
Jo robiłom, grgrgr nie wyszło. 

Hejo.
Ostatnio niektórym się skarżyłam na to, że nie mogę grać w simsy bo za mało miejsca a usunęłam wszystko co się da. W dziwny sposób dzisiaj robiłam porządek na dysku D, bo to był dysk śmietnik czyli chaos tam panował ogółem rzecz mówiąc i wszystko przenosiłam na pulpit, później z powrotem na D i nagle 2,30Gb wolnego hahaahahah, 1GB przybył samoistnie, ja nie protestuję. Jak tam, po feriach, przed czy w trakcie? Ja czekam ostatni tydzień i zaczynamy ferie! No tylko wczoraj jeszcze łaziłam z Mati i Jagódką po mieście to aż tak zimno nie było, dzisiaj wyszłam tylko do kościoła do którego mam kilka minut drogi, ubrałam się tak samo a normalnie zamarzłam, a do szkoły mam pół godziny to nie wiem jak zajdę? Przymarznę po drodze. Coś mi kolega mówił, że podobno przez euro ma być 2 tygodnie wolnego? On coś pieprzy, jak już to dzień lub dwa w miastach w których jest organizowane, ale podobno właśnie w pobliskich też więc nie wiem już. Plan na ferie taki, że jedziemy do Poznania na zakupy z Mati pociągiem, nasz orient w terenie jest zabójczy co oznacza, że nie trafimy na peron ok, ok. Wezmę taty telefon z nawigacją, hahahaha. Łyżwy, filmy, second handy hahahaha. Mati kurde ma oryginalne emu i conversy z lumpka, conversy widziałam ale emu, ale na jej małą stópkę coś się znajdzie :D 

FRYZJERKA

 
To moja simka, nie pamiętam jak ma na imię i nazwisko, ale jest śliczna.

 
Tutaj wygania ludzi z własnego salonu fryzjerskiego. 

 
 
 
 
Dzień w pracy - part one.

 
Nocne pogawędki z klientami (bez skojarzeń).

 
Tap madl, tap tap madl U!

 
Dzień w pracy - part two.

  
Nasza modelka zostaje czarownicą.

 
LALALALALALLAA LAAAAAJ.

 
Do domu gnidy.

 
Harry Potter - nowe wcielenie. 

 
Nauka zaklęć wydawała się łatwiejsza.

 
Zmęczenie.

Tak, wiem mało, ale nic innego nie miałam, a chcieliście notkę!
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »