sobota, 11 sierpnia 2012

159. Sekemoto - część 3



(c) ja, sesja duet

Cześć wszystkim! Dzisiaj kolejna część rodziny Sekemoto, uwielbiam ich! W sumie nie wiem co pisać. O właśnie! Mam nowy telefon i go kocham, hahaha teraz na necie w fonie w końcu i hipsteriada instagramem. 

SEKEMOTO


Matka z córką.

Boska <33

Franky zarywa a tu paparazzi.

Czas na przeprowadzkę!

Marinka nowy image <3

TRAF TRAF TRAF

Boże za co?


Franek i jego dziewczyna Dalma <33

Pora na odchudzanie w mniej lub bardziej radykalny sposób.

PARÓWKA

Niedługo Marina i Leighton zostaną dziadkami.

SEXI MARINKA <33

Francio myśli.

Czy tylko mi ona przypomina trochę Effy ze Skinsów?

TRAF TRAF TRAF

Pffff, głupia gra!

Mam łopatkę (cicho nwm jak to się nazywa) i nie zawaham się jej użyć!

Kuchenne rewolucje part #346576833449

SEKSI DELMA <3

Zakochańce <33

PLUM

<33

Affff <333

Ałć!

Ale, że ZIEMNIAK?!

NIE WIERZĘ, WHAT, WHAT, WHAT?!

DO NOŻA Z RĘCZNIE RZEŹBIONĄ RĄCZKĘ Z DREWNA POLINEZYJSKIEGO DOSTANĘ WOREK ZIEMNIAKÓW GRATIS!

Siemka <33

Na świat przyszła mała Suzie.


<33

Omnomnom Frank i Tibs <3

Chwila relaksu.

Poczekaj chwilkę!

BAM BARA BAM!


TULIMY!

ŚLUB <3

Pora na urodziny Leightona!

DELMA <33 pfu DALMA!

Tibby z bratanicą <33

Happy birthday!

Brat zaciesza!

Bratowa również!

Hm?

Fuuuuuuu!

ZACIESZAJĄ!

CUDOWNA, BOSKA, OLŚNIEWAJĄCA <333

W nagrodę tatuaże!


Seksi <33

Dzwonimy po przyszłego męża.

Romanse, romanse <33

Jaka malutka <33

Buziak <33

Huehueheuehue

Zajebista minka!

Ekhem!

<3333333333333333333333333333333333333333


Do napisania!
xx

25 komentarzy:

  1. Ta simka na ostatnim zdjęciu jest taka zajebiście słodka! Uwielbiam tą rodzinkę! Niektóre fotki są śmieszne! Pozdrawiam <3 pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwwwww kocham ich! <3 Cudna cudna cudna rodzinka, więcej jej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tibby jest taka piękna <3 ajajaj napraw mi komputer :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *naprawia* majsterkowicz luflee w gotowości!

      Usuń
  4. jejejejeje, jacy oni są cudownii no kocham ichh <333 nie ma to jak obsesja na punkcie ziemniakuf ;____;

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.makeupandbeauty.ie/wp-content/uploads/2010/02/skins-effy.jpg hmm faktycznie, bardzo podobna do Effy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marina i Tibby są słodkie :3 Fajnie , że działa ci trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rodzinka! :) Marina na pierwszym zdjęciu ma taką minę jakby chciała zabić Tibby xd fajny mają ten nowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzygam tęczą jestem w sekemetach którzy dajom mleko rawrrriii <3333 tibby jestn słodka, cudowna, ah gdybym tylko była płci męskiej w Twoich simsach :CCCC

    OdpowiedzUsuń
  9. omomom Tibby <33 kocham ich no :c <3

    OdpowiedzUsuń
  10. 'DO NOŻA Z RĘCZNIE RZEŹBIONĄ RĄCZKĘ Z DREWNA POLINEZYJSKIEGO DOSTANĘ WOREK ZIEMNIAKÓW GRATIS!' hahahaha ;d uwielbiam Twoje opisy. xd Śliczne simki. :3

    U mnie nowa notka, a w niej downloady. :) Divine-sims.blogspot.com

    PS. zaczęłam obserwować Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, nie mogę przestać uwielbiać Twojego bloga >.< Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahaha xd super są ;) Suzie będzie śliczna, czuję to w kościach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Booooszzzz! Jaki Franek jest seksowny!!!! Zakochałam się >.<
    No oglądam PLL regularnie :D hahahahha :>

    OdpowiedzUsuń
  14. boże jacy oni są śliczni *-* oddaj ich! xdd.

    OdpowiedzUsuń
  15. nn / creative-sims.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zupełnie spojrzenie Effy na tamtym zdjęciu, onmonmonmonm. Asi [sim-girl]

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich :D Tibby jest cudna, żona Franka też! Ciekawe jak Suzie będzie wyglądać ;) Nie mogę doczekać się ich następnej części!

    OdpowiedzUsuń
  18. rodzinka boska, ahh malutka Suzie będzie waliła chłopaków na kolana hahah <3 / simsroad

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
« »