sobota, 1 grudnia 2012

brak tytuł


SIEMSON ziemniaczki 

No tak jakoś wyszło, że od wakacji nic tutaj nie naskrobałam. Ale szczerze mówiąc od wakacji nie grałam w simsy nawet... Po prostu jakoś mi się zepsuły i pal licho nie mogłam ich naprawić, a czasu na reinstalację nie było i tak bym musiała zrobić format. Nawet jakbym teraz chciała mogłabym, no ale grać w simsy trzeba po kilka godzin a nie po kilka minut, a teraz przed wystawieniem ocen mam totalny zapierdol i jeszcze zostaję po lekcjach zaliczać zaległości i poprawiać jedynki haha. Z humanistycznych jak zwykle bardzo dobrze, ze ścisłych u mnie to masakra. Szczególnie nie ogarniam chemii i fizyki, ale bądźmy szczerzy mało kto ogarnia, prawda? Więc pozostaje nam jedno pytanie, kiedy i czy napiszę? Na pewno to zrobię, bądź co bądź nie porzuciłabym tej prawie pięcioletniej tradycji ze wzlotami i upadkami. A kiedy? W święta będzie dużo wolnego czasu, liczę na nowy komputer, ale raczej się przeliczę. Ten grat doprowadza mnie do szału, najchętniej wyjebałabym go przez okno. To chyba wszystko co chciałam was powiedzieć.


DO NAPISANIA 

26 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że dostaniesz nowy komputer i wreszcie pograsz w simsy :) ścisłe też nie są moją mocną stroną niestety, a chemia i fizyka szczególnie. nadrabiaj, poprawiaj i wracaj wreszcie z pełną energią, czasem i chęciami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam cierpliwie na notkę <3 Trzymam kciuki, żeby ci dobrze poszło z ścisłymi przedmiotami. Nadrabiaj i nie martw się blogiem, bo wszyscy i tak ie kochają i zawsze będą na Ciebie czekać, a szkoła jest, niestety- najważniejsza. Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na notkę, mam nadzieję, że z nauką będzie dobrze i z Simsami też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy czekamy <3 nigdy Cię nie zostawimy ;** oj, komputer ;/ też mam już taki stary że jak włącze Simsy 2 to po 30 minutach pojawia się że coś z kartą graficzną -,- i fajnie sobie pograłam w 2 -,- dobrze chociaż że lapka mam. tej ja mam dostać xbox'a ale tak jak ty chyba się przelicze.. ;c chemia? ja tam rozumiem ale to dopiero I gim. a fizy to nawet nie mam, ale słysze narzekania przyjaciółki w II gim. trzymamy kciuki w poprawie ocen <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj poprawiaj się, poprawiaj ^^ mam tak samo, NIGDY nie ogarnę chemii i fizyki. tak samo poprawiać się muszę ale nie jest tego aż tak dużo :D no, ale trzymam za ciebie kciuki i już nie mogę się doczekać jakieś nowej notki.

    POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, jeśli chodzi o przedmioty ścisłe to też jestem kompletnie lewa i nie nadaję się do tych rzeczy :C moja matematyka leży, z fizyką podgoniłam robiąc zadania dodatkowe, bo oceny z odpowiedzi to ja i tak nie mam, lol, gościu obiecał że nie będzie mnie brać do odpowiedzi, to się troszkę boję XD mój stary komp w sumie dobrze odtwarzał simy, ale 2gb ramu to jednak za mało na dbre funkcjonowanie |: dwójki w sumie świetnie leciały, no ale przecież to nie to samo co trójeczki, do których już przywykłam! W ogóle to zdziwiłam się jak je u Ciebie zobaczyłam bo zawsze był nawal drugiej generacji a tu proszę! Nie ma mnie chwilę i tyle się zmienia :D Pozdrawiam Cię, popraw ocenki i dawaj nam imprezę bożonarodzeniową <3

    /mrfrankensim.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ogarniam chemię ale fizyka to zuoo -,-' mój komputer jest bardzobardzo stary ale jeszcze daje radę, także na razie jest git, mam nadzieję że tobie się uda z komputerkiem :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. NIEPOPRAWJWAJ I NIE WRACAJ CWELUCHU.
    RZYG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, że wymiotujesz :(((

      Usuń
    2. ahahahahahaha, ciekawe, kto jest anonimem ^^
      a co do powrotu, to czekam. :)

      Usuń
    3. Haha xD Sory, że się wtrącam :D
      Może ktoś 'dziwny' jest i tyle ^^
      Czekam i się nie mogę doczekać na nn :)

      Usuń
  9. LUFLEE WYPADAŁOBY PRZEPROSIĆ ZA TWOJĄ NIEOBECNOŚĆ, BO ZAWSZE PISAŁAŚ COŚ W STYLU "ECH, WIEM, ZAWIODŁAM WSZYSTKICH"!!! A TUTAJ NIC, NIC, NIC. TERAZ TO POLEGŁAŚ. CZEKAŁAM NA NOTKĘ 5 MIESIĘCY, NIE BYŁO. NALEŻĄ SIĘ NAM WSZYSTKIM PRZEPROSINY!!! CO DO TEGO WCZEŚNIEJSZEGO ANONIMA TO ON MA RACJĘ, ZOSTAŃ NA ZAWSZE ALBO ODEJDŹ. TYLKO BEZ TYCH PRZEKLEŃSTW, BO JA SZANUJĘ SWÓJ JĘZYK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZEPRASZAM CIĘ NAJDROŻSZA MA UKOCHANA, ŻE CIĘ ZAWIODŁAM MOJĄ NIEOBECNOŚCIĄ I MUSIAŁAŚ CZEKAĆ AŻ 5 MIESIĘCY! :(((((((((((((((((((( NAPRAWDĘ JEST MI STRASZNIE PRZYKRO, NAJMILSZA!

      Usuń
  10. pfff widzisz lufie juz wszyscy o tb zapomnieli teraz masz tylko jakies marne komentarze od marnych ludzi haha.zaluj teraz dziecko ze cie nie bylo resztke wakacji cala jesien i poczatek zimy.luf to zolza niech nie wraca madrzy sie jak nwm kto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno wszyscy o mnie zapomnieli a jednak ty anonimie weszłeś na blog i skomentowałaś, to się chyba mija z celem :))))))))

      Usuń
  11. Witam i zapraszam na nowego bloga o simsach, www.sims-and-me.blogspot.com. Wiem, spam, ale niestety jakoś trzeba rozpowszechnić bloga, echh... Mam Cię już w elitce, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dość ze złodzieje (powyższy blog) to wielkie anonimy no po prostu.. BRAK MI SŁÓW
    Liczę, że zawitasz tutaj na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie święta! zawsze było jakieś party hard a teraz to nwm, bo kurwa jak mówię, że chcę lapka to mnie mama wyśmiewa............

      Usuń
    2. będę cieszyć japę jak dodasz chociażby obrazki ^^
      pomodlę się o nowego laptopa dla ciebie :D

      Usuń
    3. Hm, notka "dotycząca Ciebie" właśnie pojawiła się na moim blogu. W sprawie tego "kopiowania"... // sims-and-me

      Usuń
    4. Uważasz, że jestem niby tym anonimem? śmieszne po prostu. i nie wyzywaj mnie, ładnie proszę, od złodziejek. nie jestem nią. przeczytaj nową notkę. zrobiłaś mi tylko przykrość.

      Usuń
  13. Hm, notka "dotycząca Ciebie" właśnie pojawiła się na moim blogu. W sprawie tego "kopiowania"... // sims-and-me

    OdpowiedzUsuń
  14. Luflee, pamiętasz Diggy Blue? Tą z sims4fun.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://stajniarad.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
« »