poniedziałek, 24 listopada 2008

13. "Nikczemna Gra" odc.2 - Szaleńczy skok

  
(bierzesz ? creditujesz ! )


Ciamciaramciam ciam ciam ! 
( trzeba umieć jeszcze melodyjnie wypowiedzieć zdanie powyżej )

Jak tam u was ? U mnie wszystko w porządku , no może nie do końca. Tak mnie dzisiaj w sql ,  łeb mi tak zapierniczał , że normalnie szok ! Kamil i Mateusz jak zwykle nas "gwałcili" . Ale to tego się przyzwyczaiłam już . Jak zwykle zimą ślizgali się wszyscy ze szkoły na boisku ;d Ze sprawdzianu z historii <3 , dostałam szóstkę i mam podnietę ;p A z matematyki czwórkę ( Jak zwykle , zawsze mam czwórki ;d ) Vanessa , nie chce mi simsów na święta pożyczyć ;( . A ja chciałam zrobić lay z mikołajem i choinką ;p Jakoś mi da , ja ją już przekupię xD . 

____________

Nikczemna Gra - Odcinek 2 " Szaleńczy skok "

Było już ciemno , ale nadal wszyscy świetnie się bawili . Popijali drinki z parasolkami i rozmawiali . Chociaż niezauważony przeszedł Patrick , wziął jakiś proszek i wsypał coś do drinka , a później wystawił jego białe zęby i się zaśmiał .
  
Nagle Katie zaczepił Patrick , a ona najmocniej tego nie chciała .

- Chcesz drinka ? - Spytał 
- Eeee , nom - Odpowiedziała chociaż wcale nie miała na niego ochoty

Poszli do stołu a Patrick z niego podał Katie drinka w puszce . Dziwne ale prawdziwe , Katie łyknęła trochę i poszła usiąść , popijając rozmawiała z przyjaciółmi . 
  
 Dziewczyna wstała z kanapy i zakręciło jej się w głowie . Chwyciła się za głowę i straciła równowagę . Była już całkiem obezwładniona . 
- O boshe , co się ze mną dzieje ? Zaraz mi łeb pęknie ! - powiedziała 
  
Nagle szok ! Wszystkim gęba się otworzyła , gdy to zobaczyli !
- COOOOOO ? - wykrzyknęli wszyscy razem , a Patrick strzelił im złowrogi uśmieszek.
  
 Tak to była bezwładna i nachlana Katie oraz jej były facet , całowali się tak namiętnie jak by znali się już tysiąc lat , ale w tej chwili się nienawidzili , więc dlaczego teraz tak się obejmowali ? Wszyscy w głębi duszy zadawali sobie to pytanie . 
 
Był ranek , słońce promieniało złotym uśmiechem , a na niebie nie było ani jednej chmurki.Katie obudziła się we własnym łóżku , nie pamiętając jak się tam znalazła . 
- Aaaaa - ziewnęła
  
- Chyba urwał mi się film , bo jak ja się tutaj znalazłam . 
Odwróciła się i zobaczyła kogoś , oczy miała już na orbicie . Nie mogło się stać co podejrzewała nie mogło .
- Nieeeee ! Co ty tutaj robisz ? - spytała
- Domyślasz się ? - odpowiedział

- Czy my właśnie ... - powiedziała z przerażeniem w głosie
- Tak , jak najbardziej - Powiedział szczęśliwy 
  
- Jak mogłeś !? Nigdy nie będę z tobą , nigdy ! - Katie krzyknęła i szybko pełna łez wybiegła z pokoju a Patrick tylko się zaśmiał .

CDN 

I jak podobało się ? Mam nadzieję , piszcie w komentarzach . 

Ja kończę notkę . Pozdrawiam wszystkich czytających ! Aha prezent od Diany zaraz dodam do menu ;) 
Limit zamówień : 0 Niestety muszę jeszcze zrobić zamówienie dla Sims-Moni i dla Miley i oczywiście sobie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »