sobota, 22 listopada 2008

12.Rowery,skutery.quady + Free lay


Cześć . Ktoś wylicytował blog ;) Muszę zrobić 3 zamówienia będą w tej notce ... Na pewno ! Zabujali się we mnie tacy dwaj debile ;p Pada śnieg ;) Jest bosko , w czwartek były dwie kartkówki ;p Z jednej mam 5 a z drugiej to jeszcze nie wiem . Zaczęłam zbierać album z naklejkami 'High School Musical ' Jest bosko ;d Na prawdę , nie wiem czy się wyrobię ;p Mam tyle na głowie . Opowiadanko chyba nie przypadło wam do gustu ;p Dzisiaj będzie to co wybraliście w sondzie chociaż mogło by być FS bo teraz jest odcinek pełen akcji ;p Aha i miałam taki szablon i pokazałam go takiej lasce i dała go na swój blog , ale mam go już rok na komputerze . Mam dowody ;p Niektórzy wiedzą jaki ;p Haha xD Więc jak będzie to ja go nie skopiowałam tylko ta małpa ;p

___________

Jak mieć rowery , motory , skutery i quady ?


 
Pobierz 
Wymaganie : TheSims 2 Nocne Życie

  
Pobierz
Wymaganie : TheSims 2 Nocne Życie


  Pobierz
Wymaganie : TheSims 2

  
Pobierz
Wymaganie : TheSims 2 Nocne Życie

  
Pobierz
Wymaganie : TheSims 2

  
Pobierz
Wymaganie : TheSims 2

  
Pobierz
Wymaganie : TheSims 2 Nocne Życie

P.S Trzeba mieć konto na www.modthesims2.com !

______________

Zamówienia !

Sims--Style :
# nagłówek
# avek 
# o mnie
# tło

Sims-Glamour
# nagłówek
# avek
# o mnie
# tło

______________

Free Lay


  
 
Napiszcie na swoim blogu , że ja Luflee to zrobiłam i podajcie adres mojego bloga . Powiadomcie mnie o wklejeniu w komentarzach.Nie zmieniać ! Nie zmazywać podpisu ! Można dać swój napis !
________

 
Licytację wygrała kim.ashlil@amorki.pl dając około chyba 100 komentarzy ( nie liczyłam ;d ) . Daj mi w komentarzu numer twojego GG ( p.s zaloguj się na ten sam mali żebym miała pewność , że to ty )

To ja już kończę , darmowe 2 zamówienia oraz sesje ! Byee !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »