sobota, 3 stycznia 2009

21.Jak zrobić lustrzaną podłogę ?

  
[ bierzesz ? creditujesz ! ]

Witajcie ;)

Jak się za wami stęskniłam ;p Buhahaha . Nikczemną Grę chcecie i chcecie, a zrozumcie mam 4 fotki ^^ I mi się nie chce dalej robić. Całe Miłowo włącznie z Lazurową Promenadą muszę pozmieniać: chaty, fryzury, ubrania. Coś na grzebałam simsy się popsuły od nadmiaru dodatków, później downloady same się usunęły taki szajs . . . XD . Pościągałam równe 600 a 250 miało błąd ;d hahahaha . Niektóre tak nie zadziałały w tym ubranie Katie z tą tęczą . Wrrrr . . . ;d No ale ściągłam znowu i nie działa , to znowu i nie działa . Kurwa teraz usunę kompletnie z komputera i wtedy ;p Bo w CAS'ie widać na rysunku to ubranie a jak klikam to pojawia się takie niedziałające tzn taka kurtka ^^ . Mam nowy blog o boskiej RiRi ;d Włazić bo jak nie to zamorduję !
JUSTrihanna.blog.onet.pl

______
Jak zrobić lustrzaną podłogę ?

Na tej stronie tej lustrzanej podłogi już nie ma.
Wejdź TUTAJ i pobierz, bez rejestracji! 

1
.Wchodzimy na  stronkę
2.U góry szukamy napisu ' Register for free ' i klikamy na niego.  
    ) .
3.Wypełniamy wszystko co potrzebne.
4. Teraz wchodzimy TUTAJ
5. Pobieramy dwa pierwsze pliki ( bezpłatne są ) , klikając na zieloną strzałkę
  (   )

   
6.Wypakowujemy je do folderu Moje Dokumenty -> EA Games -> TheSims 2 -> Downloads.
7.Odpalamy simsy wchodzimy w Dekoracje -> Lustra .
Tam będzie taki mały kwadracik.
 
8.Kładziemy go na podłodze i cieszymy się lustrzaną podłogą !
EFEKT :

 

______ 
Pomgłam ? Mam nadzieję . Zero zamówień . Zamówienie dla Karii w edicie bo mi nie wyszło ;(  . Zamówić może tylko Magnell ;] . Sesja dla Natalii będzie eee ... Jutro ?

DO WIDZENIA KOCHANI !

edit :

zagłosujcie w TEJ sondzie na mnie.
zagłosujcie TUTAJ w komentarzu na mnie wpisując numer 8.
zagłosujcie TU na mnie przepisując kod z obrazka.

. PROSZĘ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »