środa, 7 stycznia 2009

22. Urodzinki Luflee ;33 + Mroczny Kosiarz - cała tajemnica

  
[ah by me ;d Takie tam gówienko ^^ Ale jak bierzesz to creditujesz]

Tak , tak dobrze wiecie ;d Mam dzisiaj urodziny ! Jeah. Aha , tak wogóle to cześć ^^ . Wczoraj nie poszłam do szkoły, bo byłam chora a tam nie będę pieprzyć był sprawdzian z matmy ;/ Uhhh , koszmar . Dowiedziałam się o 20;00 wieczorem . No to zajebiście, ale tak byłam chora. Wczoraj z Aguu poszłyśmy do gimnazjum, dokładniej na boisko bo zrobili lodowisko ;d Wow zrymowałam . I ślizgałyśmy się i zaliczyłam glebę ;d A w sql nie zrobili ale zamarzło ;p Ale idę z Zombkiem idzie gdzieś tam Alan i my gadamy z nim i gleba xD . Poźniej rozpęd na ślizgawie i będz po tyłku przejachałam . A jutro nie ma :( Bo zasypią , gnoje ;d Uhhh . . . A wracając do moich urodzin to chcę 3 części Zmierzchu ;3 i osiedlowe życie . A dostałam dzisiaj jeden z moich wymarzonych prezentów ... lays'y od Zombka ;p Imprę robię za tydzień w sobotę bo w tą kurwa kolende mam ;d 

_____

Ekhem . Eeee , co dzisiaj w notce tego jeszcze nie rozwikłałam xP . 

A Mroczny Korsiarz . Błagam nie zabijcie mnie ;d Wiem chcecie Nikczemną Grę ale nie chce mi się fotęcji robić ^^ . Mam tylko 4 ;p Mam gotowe fotki na Śmiej się z nami - simami . Ale to kiedy indziej ;p 

Mroczny Kosiarz
Mroczny Kosiarz, zodiakalny Byk. Ma nieokreśloną płeć, choć dowody wskazują na to, że jest płci męskiej. Ma słabość do pięknych kobiet, uwielbia drinki, ma męski głos, bazgrze w zeszycie i nie zamienił by białego rumaka na super szybkie auto. Jest materialistą, jeśli dasz mu za mało kasy za wskrzeszenie sima zabierze ją a sim nadal będzie martwy, a jeśli dasz mu trochę więcej kasy sim powróci do prawie normalnego stanu. Uwielbia wszelkie gadżety ma telefon stacjonarny, starą komórkę (można to stwierdzić patrząc na wymazane cyferki na klawiaturze) i zbiera na nową kosę Simbus 2000. Uwielbia hazard, jeśli błagasz Pana Mroka o życie sima bawi się w to, i nie oszukuje. Krąży pogłoska, że miał romans z Oliwką Widmo i z tego powstało dziecko imieniem Nerwus. Nie jest zbyt towarzyski zna tylko Świętego Mikołaja , Towarzyskiego Króliczka , Stary Rok , Tancerki w spódniczkach z trawy ale pieniądze z testamentu daje Nowemu Roczkowi. Ma bardzo dziwne marzenie, ale sądząc kim jest nie wydaje się aż takie dziwne. Spotkać się z trzema jeźdźcami Apokalipsy, chce zgładzić świat ? Jest bardzo bogaty, a pieniądze dostaje gdy nielegalnie wskrzesza simów. Nie lubi ploteczek, przez telefon rozmawia tylko w sprawach biznesowych. Gdy nikt nie widzi krąży po domu zostawiając za sobą kurz, ogląda telewizję i na reklamach wychodzi do ubikacji. Lubi długie spacery i jest miłośnikiem koni.  Miejsce zamieszkania ? Nikt nie wie oprócz samego Kosiarza. Krążą pogłoski, że zamieszkuje podziemia Miłowa albo plażę przy Dziwnowie. Ma szefa, może to jest Kosiarz z wyższej półki ? Nie wie tego nikt poza Panem Mrokiem. Interesuje się przeważnie pieniędzmi i środowiskiem, zupełnie nie dba o zdrowie i rozrywkę. Jest biseksualistą, kobiety pociągają go tak samo jak mężczyźni. Mroczny jest kompletnym beztalenciem, na dodatek nie skończył studiów a gdy umiera zwierzę, stosuje tanie sztuczki.

  
- Słabość do drinków i pięknych kobiet.

  
- Jego stara przedpotopowa komórka z tapetą w czachę 

  
- Ene due rike fake XD Pan Mrok bawi się w hazard 

  
- Bazgranie w zeszycie , jeden z dowodów że Kosiarz jest mężczyzną

 
-  Telefon stacjonarny przez który zarabia simoleony za nielegalne wskrzeszenia

    
- Dowód, że owy Pan Mrok jest materialistą   
- A tu, że zbiera na nowe gadżety

  
- Widać Mroczek chce zgładzić świat na białym rumaku

Aha fotki pochodzą z pewnego forum oprócz ostatniej która dała mi Simss_ i sama ją zrobiła . Jeśli ktoś wie , dlaczego wyskakuje taki komunikat niech napiszę ;d Prosimy razem z Ulą :) Jeśli to ma pomuc to umarli wcześniej dziadkowie i ojciec .

Hej ;d Dokończyłam notkę dałam fotki bo byłam w mieście ;d . No chciałam kupić sobie OŻ i idę do Media Expert i nie ma ;d To to Muzycznego i nie ma już sklepu ;p I sie dowiedziałam od kumpeli i kuzyna, że przenieśli na inną ulicę ;/ Łuuh . To jutro idę po sql i Pesymistka (żeby nie wyjawiać imienia ;d buhahaha ) pożyczy mi Wolny Czas ;d I wszystkie mam . . . ;d 

Ah zamówieniami się nie wyrobiłam , a notka koniecznie dziś musiała być . Po sql zrobię (chyba) bo wiecie simsy dostanę to zacznę grać więc fotki zrobię i sesję ;d Ale nie wiem czy szablon dla Karii i Patrycji i kogoś jeszcze ? .

BYEEEE !

liczę na głos ; klik
liczę na głos ; klik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »