czwartek, 15 stycznia 2009

23.Jak zrobić własne osiedle+Ubranka dla niemowląt+MK



 
( by Disneyka - TheSims2-City )

Hey ; ]
Wstęp piszę drugi raz gdyż notka miała być dwa dni temu,lecz nie dokończyłam jej a musiałam iść. Wczoraj nie ruszałam się z łóżka, słabsza od muchy. Chora jestem, od czwartku nie byłam w szkole i to wtorku. Mam w końcu Osiedlowe Życie i Wolny Czas. Zrobiłam taką boską rodzinkę, dziewczynę i chłopaka. Zaręczyli się, dziewczyna jest w ciąży i są czarownikami ;d Razem z Keti, szukałyśmy loków dla simki, które wcześniej miałam ale teraz nie mam, pochodziły chyba z HelgaSims ale stronę usunięto. Jeśli ktoś ma TE loki, proszę mi napisać na gadu, a ja wytłumaczę jak może(jeśli nie wie)zrobić simkę z tymi włosami i dać ją do pobrania.
_________

Jak zrobić własne osiedle ?
Z instrukcją nie spotkałam się na żadnym blogu. Więc taka instrukcja jest zabroniona do wstawiania na blog.

#1 . Stawiamy nową działkę mieszkalną.
#2 . Budujemy nasze osiedle. Pamiętamy, że w wejściu do każdego mieszkania muszą być specjalne drzwi z wycieraczką.
 
#3 . Gdy skończymy budować, wpisujemy kod changeLotZoning apartmentbase on  (proszę zwrócić uwagę, że w apartmentbase, pomiędzy literą "t" a literą "m", nie ma litery "a" !)
#4. I gotowe ! Zmieniliśmy z parceli mieszkalnej, na parcelę osiedlową. Teraz możemy wprowadzać rodzinki ; ]

Jak zrobić aby niemowlęta miały ubranka ? 
Męczy cię, że niemowlęta mają pieluchy ? Pobierz ubranka dla nich !
#1 . Wystarczy, że wejdziesz TUTAJ i pobierzesz jakieś ubranko ; ] ( P.S Ubranka nie da się zmienić, zawsze będzie to samo. )

Konkurs !

 
 
 
  
Wybierz któryś obrazek ; ] Pod każdym trzema kryje się pewna suma komentarzy ; ]
Podaj swój blog ! ;d

Zamówienia
Sims-Glamour : nagłówekavek , o mnie , tło
Wonderful-Sims : nagłówek , avek , o mnie , tło
Magell : oddam na gadu ; ]
Tusia : oddane na gadu ; ]
Alex_96 : w edicie :)

0 ZAMÓWIEŃ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »