wtorek, 27 stycznia 2009

24.Jak mieć domek na kurzej stopce. Download dla nasotlatki

  
Disneyka x33

Hey. Wiem, że dość dawno nie pisałam, ale mam totalnego lenia. Miała być Nikczemna Gra, proszę nie zabijcie mnie jak to powiem, ale nie będzie; ] Co prawda więcej fotek zrobiłam, ale brakuje kilka. Może domek na kurzej stopce.? Ciekawe.? No więc będzie. W szkole na razie totalny luzik, jutro Mini Playback Show ;d Hah, laska od muzyki takie coś wymyśla, że mamy udawać śpiewanie, tańczyć i przebrać się za gwiazdę co to śpiewa, pff mam to w dupie i nie idę. Miało być tydzień temu ale zrobiły trzy osoby a reszta plakaty, więc przełożyła i każdemu kazała zrobić. A sama kazałą głosowac plakat czy playback no to dal niej była porówno, więc kazała jak się chce. A oczywiście przeważały plakaty ;d -,- . Dyskoteka we wtorek - dance, dance, dance - . Ale co ja ubiorę, uhh żeby nie przyszła Adelajda xD . No tak nie ma na imię, ale taka debilka jakaś, co jest 3 lata starsza od nas xd Dobrze, że chodzi tylko na religię,wdż i wychowaczą, ale tak nigdy jej nie ma chyba że pani rozdaje cukierki ;d -,- . 

JAK MIEĆ DOMEK NA KURZEJ STOPCE ?

Wymagany dodatek : TheSims 2 Osiedlowe Życie

1
.Musimy wejść do Jaskini Pokrzyku
2.Klikamy klawisz TAB na klawiaturze i jeździmy myszką w okolicach wody. Powinniśmy ujrzeć taki domek na kurzej stopce. 
  
3.Wyłączamy TAB, czyli klikamy ponownie na niego.
4.Wybieramy przycisk to przenoszenia domów i tak obracamy kamerkę, żeby widzieć jego skrawek. 
(Skrawek ujrzymy nad białym paskiem, gdzie np można dodać przedmieście, lazurową promenadę itp.) Będzie to trudne, ale w końcu nam się uda.
5.Przenosimy domek w bliższe nam miejsce, i możemy do niego wprowadzić kogoś.

Dałabym zdjęcia z środka, ale simka mieszkała i się wyprowadziła więc mebli nie będzie.

SIMOWA POBIERALNIA

Kopiowanie nazwy i zawartości zabronione.
Chcesz ? Wejdź na stronę z której to wzięłam.
Download'ów nie robiłam ja.
NASTOLATKA
       
POBIERZ                       POBIERZ
POBIERZ MESH        POBIER MESH
       
POBIERZ                        POBIERZ
POBIERZ MESH        POBIERZ MESH

       
POBIERZ                        POBIERZ
POBIERZ MESH       POBIERZ MESH

       
POBIERZ                     POBIERZ
POBIERZ MESH     
POBIERZ MESH
KONIECZNIE POBIERAJCIE MESH !

ROZWIĄZANIE KONKURSU
Pierwszy obrazek - 0 komentarz
Drugi obrazek - 15 komentarzy
Trzeci obrazek - 20 komentarzy
Czwarty obrazek - 10 komentarzy

Niektórym blogom oddałam, innym oddam w najbliższym czasie.

ZAKOŃCZENIE
» Proszę nie wklejać avataru.
» Nie zamawiać.
» Komuś jestem winna zamówienie, jeśli tak daj link do komentarza gdzie zamawiałał/eś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »