czwartek, 21 maja 2009

37. Fabryka downloadów - Ubrania w stylu Rihanny

  (by Disneyka)

Guten Morgen :)

Wczoraj byłam na wycieczce w Zieleniewie i Kołobrzegu. Najpierw do Zieleniewa na Dziki Zachód, jeździłam konno, na bryczce, strzelałam z łuku, wspinałam się na ściance wspinaczkowej i weszłam na sam szczyt! Znalazłam skarb ;D Kupiłam bransoletkę, oglądaliśmy pokaz kaskaderski na koniu :P I oglądaliśmy zwierzątka ^^. Adi pokazał koniu popcorn ten go wziął a Królik nie odróżniał konia od krowy, tzn odróżniał ale ten koń miał łaty jak krowa ;P Mam list gończy ze swoją fotką <haha>. W autobusie, jak zwykle my siedzieliśmy na tyłach i byliśmy najgłośniej, śpiewaliśmy! <lol2>. Później przystanek Kołobrzeg, zwiedzanie latarni morskiej i mola, tratatata. I czas wolny! Kupiłam sobie trzy przypinki takie fajne o_O, taką piłkę na gumce XDD oraz, co ja kupiłam jeszcze? Nie pamiętam, zostało mi dużo kasy bo same badziewia były. Po plaży sobie chodziliśmy boso ;P Oczywiście sami, bo mogliśmy ^^ Tylko w naszą piątkę. I później już wracaliśmy ;( Wszystkie słodycze zjedzone, a gdy żułam gumę Orbit ząb mi wypadł. Mam teraz dwa mleczne zęby, które powinny zacząć ruszać się już dawno a się nie ruszają, więc muszę zrobić jakieś zdjęcie, żeby zobaczyć czy pod nimi są stałe zęby jak są to wyrwać, a jak nie ma to muszę dbać o nie jak o stałe. Ale się rozgadałam a miał to być blog o serii TheSims. <lol2>. A do szkoły nie poszłam, bo mi się w głowie kręci ;PP. A i nie wiecie jak mnie cieszę szczere miłe komentarze, bardzo dziękuję wszystkim! 

  


FABRYKA DOWNLOADÓW - UBRANIA W STYLU RIHANNY

    
DOWNLOAD                DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                 DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                  DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                  DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                   DOWNLOAD

  

Notka krótka, ale zawsze coś. W następnej kolejny odcinek "Nikczemnej Gry". 

Auf Wiedersehen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »