wtorek, 12 maja 2009

36. Urodziny Bloga! A w tym: Historia bloga, ikonki, mini ikonki, obrazki, nagłówki, downloads, "Nikczemna Gra" odc. 11, Jak zdobyć wszystkie pamiątki z podróży(cz.3)

Heeej <3
Wiecie co dzisiaj jest za dzień? Tak 12 maj! Cieszycie się co? Będzie pełno niespodzianek, i nagród! Będzie "Nikczemna Gra", ikonki, darmowe nagłówki, obrazki, downloady i wiele więcej!

 

HISTORIA BLOGA

Blog powstał 12 maja 2008 roku. A nawet wcześniej, tyle że 12 maja go usunęłam i ponownie założyłam. Wtedy poznałam Tomka z którym to się zaprzyjaźniłam. Pierwszy szablon był to biało-czerwony nagłówek z dwoma zdjęciami z TS2:H&M. Nie był piękny ale nie był też brzydki. Nawiązałam partnerstwo z kilkoma blogami, ale rozpadło się ono. Z dnia na dzień, poprawiała się moja zdolność pisania i grafikowania. 24 września blog przeszedł odnowę, zapisałam stare 13 notek jako szkic i zaczęłam od nowa. Chciałam nakręcić serial, ale zwlekałam długo i na podstawie scenariusza 18 listopada, powstał pierwszy odcinek "Nikczemnej Gry". Do tej pory mam te dodatki: Na Studiach, Nocne Życie, Własny Biznes, Zwierzaki, Cztery Pory Roku, Podróże, Wolny Czas, Osiedlowe Życie, Rozrywka Rodzinna, Moda z H&M, Kuchnia i Łazienka oraz Rezydencje i Ogrody.



  

IKONKI (12)

      
      
      
      

Oczywiście wszystkie ikonki sama zrobiłam, zdjęcia moje prócz tych drugich, zrobionych przez fabulous-sims. Nawet ładnie wyszły. Bierzesz? CREDITUJESZ, INFORMUJESZ!

  

MINI IKONKI (26)

      
      
      
      
      
      
      
      
    

Wszystkie sama zrobiłam, bierzesz? CREDITUJESZ, INFORMUJESZ!

  

OBRAZKI (3)

  
  
  

Obrazki by me, niezbyt ładne. Bierzesz? CREDITUJESZ, INFORMUJESZ!

  

DARMOWE NAGŁÓWKI (3)

  

  

   

By me takie ecie pecie, brzydkie. Bierzesz? CREDITUJESZ, INFORMUJESZ!

FABRYKA DOWNLOADÓW 
UBRANIA DLA NASTOLATEK (6)

 
     
DOWNLOAD                     DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                      DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                         DOWNLOAD

    
DOWNLOAD                         DOWNLOAD


Ubrania dla nastolatek, niewiele ale ładne. Zwyczajne i proste, ale mają to coś. Ja ich nie robiłam!

  

Jeden z komisarzy, zaczął przesłuchiwać Seana. 

- A więc, dlaczego postrzeliliście Jaya, zgwałciliście Ashlee, porwaliście Jaya i Katie. - zaczął komisarz.
- Nie wrobicie mnie, to nie ja. - Tłumaczył się Sean.
- Weźmiesz w końcu przestaniesz kłamać? Więc jak to było?
- Tssss, nie wrobicie mnie! 
  
- My cię nie wrobimy, bo nie mamy w co! Ty już jesteś wrobiony. 
- Haha, nie rozśmieszaj mnie. 
- Czy ja powiedziałem coś śmiesznego? - Zapytał ironicznie komisarz.
- Weź zamknij ryj, mam was wszystkich w dupie! - Krzyknął Sean.
- Może grzeczniej? - Powiedział komisarz, i wyszedł bez słowa.
- Zabierz go do aresztu, niech sobie posiedzi. - Oznajmił komisarz do jednego z strażników.
- Już się robi! - powiedział. - Ty idziesz ze mną. - Odparł do Seana, a ten wstał z krzesła i poszedł za nim.
- Ehh, jacy ludzie żyją na tym świecie...! - Mruknął pod nosem, to niby do siebie to niby do strażnika.
  
- Uczciwi. - Dodał strażnik. - A teraz właź tam i siedź. - Popchnął czarnowłosego do celi. 

***

A tym czasem w miejscu gdzie obecnie przebywała Katie.
- Po cholerę, mnie porwałeś? Mało ci było. - Krzyknęła Katie.
- A żebyś wiedziała. Może sobie pogadamy? - Ironicznie powiedział Patrick.
  
- O czym? O tym czy najpierw mnie zgwałcisz czy pocałujesz? Interesujące. 
- Pyskata jesteś, wiesz? 
- Oh, nie wiedziałam. Dziękuję! 
- Nie bądź śmieszna! - Odparł Patrick.
- Czy ja jestem śmieszna? Spójrz na siebie, wtedy się ubawisz! - Powiedziała czarnowłosa.
- Kładź się na łóżko. 
- A jednak seks! 
- Bingo! 
- Położyć się mogę, ale nic więcej.
- Dobre i to. - Skłamał Patrick, i położył się obok Katie. I zaczął ją całować, lecz ta go odtrąciła i zwiała z łóżka.
  
- Zostaw mnie debilu!
- Eh, chyba nie pogadamy. Dawaj ręce. 
- Niby po co? Żebyś je związał czy pocałował?
- Nie gadaj tyle, tylko dawaj!
- Zostaw moje śliczne rączki, nie będą dotykać je, obleśne typy. - Oznajmiła Katie. 
- Dawaj! - Krzyknął Patrick, i zaczął łapać jej ręce. A ta się wyrywała lecz nie wyrwała.
  
- Ej! 
- Nie ej, tylko się zabawimy!
- Ała! Zostaw mnie! - Krzyczała i płakała czarnowłosa. - Puszczaj!
- Ani mowy! A może, ale będziesz musiała wysprzątać tą chatę.
  
- Już wolę sprzątać dzień i noc, niż dawać ci satysfakcje! Chociaż tym też dam...
- Dobra, w szafie wisi kubraczek wprost stworzony dla ciebie, ubierz go i idź sprzątać!
- Dobra, w tamtej szafie? Zapytała Katie i wskazała na szafe.
- Tak w tej.
- Ok. - Katie zeszła na dół i zaczęła sprzątać. - O fuck! Jaki syf! Ehh. Zacznę od kuchni!
  
Katie zaczęła sprzątać kuchnię, zajęło jej to długo bo około trzy godziny, później zaczęła myć podłogę i znalazła siekierę. I wpadła na pewien pomysł.
  
- "Jeśli tam jest dziura w ścianie, ktoś pilnuje i mam siekierę, to mogę go z siekiery!" - Jak pomyślała tak zrobiła. Położyła się na ziemi, i przeczołgała przez dziurę w ścianie, i zobaczyła tam Davida.
  
- O Dav! Mam dla ciebie niespodziakę. - Powiedziała i szybko rzuciła w niego siekierą.I uciekła.
  
- "O matko, zabiłam człowieka. Wpakują mnie do celi, muszę uciekać. Ale muszę znaleść Jaya, wiem, że to Patrick i reszta go porwali." - Pomyślała chowając się za pudła a za chwilę uciekając w poszukiwaniu Jaya.
  
Szukała 15 minut, w końcu była to duża willa. W końcu go znalazła, gołego. Trochę się przestraszyła.
- Jay? - Zapytała niepewnie.
- Tak. - Odpowiedział.
  
- Aha, dobra ubierz się. Tam leżą jakieś ubrania! 
- Oki, ale nie patrz na mnie.
- Dobra. - Zaśmiała się - Ale pośpiesz się, nie mamy dużo czasu! Zabiłam człowieka.
- Boże co? Kogo? Co? Jak? Kiedy?
- Davida, z siekiery. Jakieś 20 minut temu, musimy zetrzeć ślady! - krzyknęła Katie
- Jasne! Pomogę ci.
- Ale osłabiony jesteś, odpocznij! 
- Nie, pomogę ci! - Krzyknął Jay.
- Dzięki. Ale ciszej! 
- Dobra chodźmy na dwór i go zakopiemy! - Powiedział Jay.
- Dobra, patrz tam leżą łopaty. Bierzemy!
- Eh, ciężka robota. Ale trzeba to zrobić. Oni chyba nie zgłoszą zniknięcia Davida, bo sami wpadną. 
  
- Być może... Ale kopmy!

Trochę dramatyczny, ale myślę że się podoba. Może za ostro pojechałam z tym zabiciem przez Katie, Davida i zakopania go. Co sądzicie?

  


KONKURSY

Niektóre bardzo łatwe, a niektóre trudniejsze.

1) Zaprojektuj okładkę podstawowej wersji TheSims 2.
NAGORDA - 24 komentarze.

2) Odpowiedz na pytania:
a) - Ilu synów ma Balbina Biedak?
b) - Ile dodatków wyszło do TheSims 2?
c) - Czy w simsach w jakimś dodatku dochodzi rower?
d) - Czy nastolatek może stać się wampirem?
NAGRODA - 10 komentarzy.

3)Zaprojektuj twój wymyślony dodatek do TheSims 2.
NAGRODA - 30 komentarzy.

  

JAK ZDOBYĆ WSZYSTKIE PAMIĄTKI Z PODRÓŻY (cz.3)
                  Trzy Jeziora : 
  • Zbadaj dzicz - Musimy udać się na wakacje do Trzech Jezior
  • Naucz się tańczyć na sposób mieszkańców gór - Musimy nauczyć się tańczyć tańca-klepańca. Gdy zobaczymy grupkę ludzi tańczącą podobnie, przyłączamy się do nich.
  • Zdobądź  kudłatego przyjaciela - Musimy wykopać mapę do chatki Wielkiej Stopy, zaprzyjaźniamy się z nią i zaproponujemy mu wprowadzanie się do nas.
  • Naucz się odprężać na sposób mieszkańców gór - Musimy znaleźć stół do masażu, klikamy na nim i wybieramy opcję aby nauczyć się masażu.
  • Pierścienie drzewne opowiadają niezwykłe historie - Musimy oglądać pierścień drzewa, jest to duża ozdoba a gdy sim ją czyta pojawiają się różne dymki.
  • Utrzymaj się na balu i wygraj! - Musimy utrzymać się na balu z drewna, musimy rywalizować z kimś i on musi pierwszy spaść do wody.
  • Bij się w piersi jak prawdziwy góral - Czekamy aż jakiś tubylec podejdzie do nas i zacznie dudnić w pierś, wtedy mi podchodzimy do kogoś i kilka razy robimy to samo.
  • Śpij pod gwiazdami - Musimy wejść do namiotu, a później w nim zasnąć.
     
  • Traf w cel - Musimy rzucać siekierą, aż sim trafi w sam środek.
  • Zjedz syty, górski posiłek - Musimy zamówić naleśniki.
  

ZAKOŃCZENIE

No to paaaa ;* Dziękuję wszystkim! 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »