środa, 6 maja 2009

35. Grafika Simowa - obrazki[17]! + Simki do pobrania

  (creditować!)

Dzień dobry :)

Mam dobry humor i piszę notkę. Zauważyliście, że szybko? Zaraz do sql, a tak mi się nie chce iść. Pójdę na wagary i będzie spokój. Ehh, na muzyce będziemy dokańczać jakieś instrumenty z papieru, kartonów itp. Ja robiłam z koleżanką i ona jest chora, a miała więcej rzeczy do tego. Mam tą debilkę(nauczycielkę) w dupie. Ona ma coś z głową, walnięta jakaś. Dzisiaj nie będzie NG, będzie grafika simowa i simy do pobrania. Simów jeszcze nie zrobiłam, ale zrobiłam kilka obrazków nie są przepiękne, ale chociaż coś :). W następnej notce NG, później instrukcje do simsów i download-hacki.

  

GRAFIKA SIMOWA
OBRAZKI [17]

  

  

  

  

  

  

  

  

  

   

 

 

 

 

 

  

Właśnie wróciłam ze szkoły, już wcześniej wróciłam ale dodawałam fotki, i byłam u koleżanki. Ta debilka dała mi minusa, bo nie miała co robić. Bo Ania wzięła tą gitarę co robiliśmy do domu, a ja myślałam, że w sql zostawiła. A debilka mówiła, że trzeba było zadzwonić do niej, żeby mi przywiozła. Tylko skąd miałam wiedzieć, że do chaty to wzięła, zgubiłam komórkę gdzieś w chacie, a jak do niej dzwonię to mówi, że ma wyłączony telefon a ma włączony, a jak sms wysyłam to błąd wysłania, u innych tak nie ma. Ona ma coś popieprzone. Z angielskiego była kartkówka i nic nie umiałam, bo w ten dzień co pisali w zeszycie wszystko co było na kartkówce mnie nie było, i zapomniałam odpisać, i nawet mi się nie chciało bo było tego 6 stron! A zwykle piszemy 1 stronę XDD. Dobra, zaczęłam gadać o sobie, a miałam powiedzieć coś o obrazkach. Wszystkie sama zrobiłam, włącznie z fotkami. Creditować! I pisać w komach, że wzięliście. Chętnie zobaczę jak prezentują się na czyimś blogu :) 

  

Była mała awaria na blogu, notka nie cała się opublikowała.Dodałam album i szukaj, w albumie nie ma jeszcze wszystkich fotek ale będą :)

  

SIMKI DO POBRANIA[4]
Simki do pobrania, które sama zrobiłam :)

  
POBIERZ

  
POBIERZ

  
POBIERZ

  
POBIERZ

  

URODZINY BLOGA - 12 MAJ
Blog będzie miał rok 12 maja! Z tej okazji na blogu będzie dużo rzeczy!A także wspaniałe nagrody! Nie możecie tego przegapić! Jeśli chcecie,możecie wstawić na swój blog poniższy banner, będę bardzo wdzięczna. 
P.S Na pewno niektórzy są zdziwieni bo nie ma notki z przed roku, ale wszystko wyjaśnię :)

 

  

  

No to Sul ! Sul ! ;3 
Wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »