niedziela, 6 września 2009

51. Rodzina Hopkins i Love.


CIAMCIARABCIAM CIAM CIAM!

Witam ponownie. Jakoś mnie tak naszło, żeby tą notkę tak szybko napisać. Chciałam dać drugą część rodziny Jayning ale mam za mało fotek. Więc dzisiaj będzie o innej zwariowanej rodzince. Historia tej rodziny potoczyła się sama nic nie było zaplanowane. 

  
MOJE RODZINY HOPKINS I LOVE

  
Otai wybiera się na wakacje na wyspie.

  
Otai poznaje na wakacjach przystojnego chłopaka.

  
Otai jest biseksualna i wpada w romans ze Stacy.

  
Niestety Stacy pada ofiarą wampira Hirka.

 
Stacy cieszy się, że jest wampirem do momentu gdy nie widzi swojego odbicia.

  
Żądna krwi znajduje ofiarę.

  
Stacy kupuje eliksir, nie chce dłużej być wampirką.

  
W domu szybko wypija go.

  
Stacy zakochuje się w wampirze.

  
Czerwonowłosa adoptuje córkę Sylvię.

  
Sylvia rośnie i staję się coraz ładniejsza.

  
Sylvia przygląda się romansującej mamie. Nie jest szczęśliwa bo wolała by mieć ojca.


CIĄG DALSZY NASTĄPI.

Chcę podziękować Elies, bo stworzyła śliczną Otai. x3 
I jeszcze raz podziękować Elies za stworzenie Sylvi. Dałam jej inne imię, i zmieniłam wiek.
 
Wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »