niedziela, 27 września 2009

58. Kilka fotek z mojej rodzinki


 
Ta która mnie nienawidzi, napisała, że poprzednią notkę skopiowałam od Katie. O żal, ona nawet nie ma takiej notki ale dobra -,-. Kurka wodna jutro mam sprawdzian z historii, niby umiem ale ostatni temat mi nie wchodzi. I jeszcze siedem lekcji. DUPA! W szkole do 15:30, w domu o 16 i co to za życie. Ludzie! Tak jak Cherry chcę wakacji! Please. A zapomniałam powiedzieć, że niedługo powstanie moja i mojej koleżanki strona o kotach, na kółku z infy robimy. No i na towarzyskie chodzę, sambę tańczymy. Potem będzie coś innego a najlepsze jest to, że tańczę z takim gostkiem o pół głowy ode mnie mniejszym ale dobra ;lol. Miała być NIKCZEMNA GRA, ale net mi znowu wolno chodzi i czekam 10 minut aż zdjęcie się zalinkuję, i nadal czekam... Że w końcu się wkurzyłam i wyłączyłam i tak z każdym zdjęciem. Jak będzie nowy rachunek za internet to dam fotostory, z 28 zdjęciami.

  

KILKA ZDJĘĆ Z MOJEJ RODZINKI


  

  

 





Nie miałam co dać, więc dałam te pięć fotek.
Można przerabiać, ale napisać, że ja fotki zrobiłam.


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »