Wczoraj w szkole było zajebiście. Królik naprawdę jest nieźle pojebany, jak jakiś Edek ze Zmierzchu mnie ugryzł. Na szczęście nie w szyję a w rękę. I cały dzień go okładałam pięściami i moją sztuką karate ;lol2; A i jestem VIP! Wtajemniczeni wiedzą o co cho.Dziękuję Katie za śliczny button!
LISTA NOWOŚCI WYMARZONYCH PODRÓŻY
NOWE LOKACJE:
- Możesz odwiedzać nowe lokacje:
* Al Simhara, Egipt
* Shang Simla, Chiny
* Champs les Sims, Francja
- Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer.
- Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu".
- Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier.
- W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks.
- W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty.
- Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę.
- Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakryte mgłą, która zniknie po odwiedzinach.
- Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview).
NOWE UMIEJĘTNOŚCI I CECHY:
- Nowe umiejętności:
* Sztuki walki w Chinach
* Produkcja napojów we Francji
* Fotografia w Egipcie
- Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej
- Nowe cechy:
* Dyscyplina - dobra dla sztuk walki
* Oko fotografa - dobra dla fotografii
* Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa
- Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie.
PRZYGODY:
- Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe.
- Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki.
- Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciuskrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytychprzedmiotów.
- Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy.
- Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi.
- Simy rozpoczynają swoje przygody w namiocie, jednak mogąpostawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostanąpozwolenie na pobyt.
- Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem.
- Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje.
- Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji.
- Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview.
- Przygody będą dostępne w obozie początkowym.
- Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności.
- Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa.
- Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobytu.
- Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu.
- Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć.
- Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia "zestawu odkrywcy".
- Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie.
- Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodobnie nie będą się bały te, które są odważne).
- Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków.
-Będą ukryte tunele.
- W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania.
- W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone,aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich.
- Przełączniki będą wywoływały konkretne akcje, np. rozbrojenie pułapki.
POZIOM POBYTU:
- Posiadając zerowy "poziom pobytu" możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni.
MUMIE:
-Będą w Egipcie.
- Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią.
- Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę.
- Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie.
- Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Najej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią.
- Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje.
GROBOWCE:
- Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom.
- Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty.
- Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji.
- Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp.
- Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi
- Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Nadnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę.
- Będą skrzynie ze skarbami.
- W sarkofagach znajdziecie skarby, ale i mumie.
- Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody.
NOWE OPCJE BUDOWNICZE:
- Namioty.
- Pułapki i sekretne drzwi.
- Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana.
INNE:
- Nowe stroje.
- Simy nie starzeją się na wakacjach.
- Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy będziecie zmierzać do celu podróży.
- Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy.
- Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce.
- Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie.
- Mają się pojawić krokodyle.
- Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku.
- Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy.
- Będą publiczne toalety.
- Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze.
Anusia <3
Królik ;*
Adi <3
SUL SUL!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz