sobota, 26 września 2009

57. Lista nowości "Wymarzonych Podróży"


      

Wczoraj w szkole było zajebiście. Królik naprawdę jest nieźle pojebany, jak jakiś Edek ze Zmierzchu mnie ugryzł. Na szczęście nie w szyję a w rękę. I cały dzień go okładałam pięściami i moją sztuką karate ;lol2; A i jestem VIP! Wtajemniczeni wiedzą o co cho.Dziękuję Katie za śliczny button!

  

LISTA NOWOŚCI WYMARZONYCH PODRÓŻY

  

NOWE LOKACJE:

- Możesz odwiedzać nowe lokacje:
Al Simhara, Egipt
* Shang Simla, Chiny
* Champs les Sims, Francja

- Przygody mogą być zamawiane przez telefon lub komputer.
  - Simy mogą zamieszkać w nowym miejscu, ale potrzebują odpowiedniego "poziomu pobytu".
  - Simy dostają możliwość rozpoczęcia nowych karier.
  - W Egipcie będą wydmy, piramidy i Sfinks.
  - W nowych lokacjach będą ukryte unikalne przedmioty.
  - Każda lokacja będzie miała swoja narodową potrawę.
  - Miejsca, które możecie odwiedzić będą zakryte mgłą, która zniknie po odwiedzinach.
  - Sim musi rozpocząć podróż w Sunset Valley (albo Riverview).

NOWE UMIEJĘTNOŚCI I CECHY:

- Nowe umiejętności:
* Sztuki walki w Chinach
* Produkcja napojów we Francji
* Fotografia w Egipcie
 Umiejętności, których nauczycie się w jednej z lokacji można wykorzystać w innej
  - Nowe cechy:
  * Dyscyplina - dobra dla sztuk walki
  * Oko fotografa - dobra dla fotografii
  * Przygoda - jak sama nazwa wskazuje dobra dla Simów pokroju Indiany Jonesa
  - Na zdjęciach naprawdę będziecie mogli poznać to, co fotografujecie.

 
PRZYGODY:

  - Misje w każdej lokacji nie są obowiązkowe.
  - Simy mogą zwiedzać nowe miejsca i zabytki.
  - Gracz może wydawać polecenia simowi, np. służące otwarciuskrzyni etc., co może prowadzić do odkrycia skarbów i ukrytychprzedmiotów.
  - Lokacje mają swoje znane budowle. Np. we Francji znajdziecie Wieżę Eiffla, a w Egipcie Piramidy.
  - Miejscowi mogą pomagać naszemu simowi.
- Simy rozpoczynają swoje przygody w namiocie, jednak mogąpostawić dom, jeśli zdobędą odpowiednią reputację w okolicy i dostanąpozwolenie na pobyt.
- Pierwszy raz w historii serii pojawi się coś, co można nazwać scenariuszem.
- Sim będzie posiadał swój dziennik, w którym znajdziecie wszystkie ważne informacje.
  - Punkty pobytu decydować będą o tym, jak długo Sim może pozostać w danej lokacji.
- Simy mogą się wiązać z innymi poznanymi w nowych lokacjach Simami i zabrać je do domu w Sunset Valley/Riverview.
- Przygody będą dostępne w obozie początkowym.
- Przygody tworzone są przez łańcuch kolejnych czynności.
- Przykładem czynności może być fotografowanie Sfinksa.
- Ukończenie przygody odblokowuje kolejne i poprawia nasz poziom pobytu.
- Simy mogą odkrywać nowe przedmioty, które następnie mogą zabrać ze sobą do domu.
- Będą pułapki w trakcie przygód, np. ściany ziejące ogniem. Każdą pułapkę da się ominąć.
- Jeżeli zarejestrujecie swoją kopię gry otrzymacie możliwość ściągnięcia "zestawu odkrywcy".
- Wszelkie przyciski, klucze i przedmioty będą ukryte, np. przełączniki mogą znajdować się w dziurach w ścianie.
- Niektóre Simy będą się bały mumii, inne nie (prawdopodobnie nie będą się bały te, które są odważne).
  - Umiejętności i przedmioty mogą być zdobywane wraz z postępami w eksploracji zabytków.
  -Będą ukryte tunele.
  - W głównym obozie na specjalnej tablicy znajdziecie wszystkie dostępne zadania.
  - W Piramidach nowe pomieszczenia będą początkowo nieoświetlone,aby zwiększyć szansę na to, że będziecie zaskoczeni wchodząc do nich.
  - Przełączniki będą wywoływały konkretne akcje, np. rozbrojenie pułapki.


  

POZIOM POBYTU:

  - Posiadając zerowy "poziom pobytu" możecie spędzić w lokacji tylko 2 dni.

MUMIE:

  -Będą w Egipcie.
- Mogą rzucić na Sima klątwę, które sprawi, że sam stanie się mumią.
- Wizyta u Sfinksa zdejmie z Was klątwę.
- Mumie są silniejsze, pojawią się duchy mumii jeśli ta zginie.
- Sim może walczyć z mumią. Jeśli przegra dosięgnie go klątwa. Najej zdjęcia ma 14 dni, jeśli nie zdąży sam stanie się mumią.
- Mumia, jako część rodziny Sima odblokowuje unikalne opcje.

 

GROBOWCE:

- Dostaniecie narzędzie do budowania grobowców, które będzie mogli udostępniać innym graczom.
- Grobowiec może mieć max. 4 poziomy, można je wyposażyć w ukryte przedmioty.
- Będziecie mogli tworzyć mgłę, która zakryje część lokacji.
- Będzie możliwość ustawiania przełączników w podłodze, co może spowodować uruchomienie pułapek itp.
- Sim może samemu majsterkować przy pułapkach albo spróbować znaleźć coś, co je rozbroi
- Zbiorniki z wodą pozwolą Simowi uniknąć pułapek z ogniem. Nadnie można znaleźć skarby i przełączniki np. dezaktywujące pułapkę.
- Będą skrzynie ze skarbami.
- W sarkofagach znajdziecie skarby, ale i mumie.
- Pojawią się dźwignie w kształcie pochodni, statuy, które można przesuwać i ukryte schody.


 

NOWE OPCJE BUDOWNICZE:
- Namioty.
- Pułapki i sekretne drzwi.
- Podobno nie będzie opcji budowy własnych dzielnic, choć taka opcja jest przewidywana.

INNE:

  - Nowe stroje.
- Simy nie starzeją się na wakacjach.
  - Wróciły ekrany ładownia, w formie animacji samolotu, w momencie, kiedy będziecie zmierzać do celu podróży.
- Będziedzie mogli tworzyć własne napoje i nadawać im nazwy.
- Dodane zostaną nowe sztuczki, co pozwoli Wam łatwiej tworzyć własne grobowce.
- Simy będą mogły przenosić obóz, co znaczy, że możecie rozbić namiot tam, gdzie chcecie.
- Mają się pojawić krokodyle.
- Nowe lokacje mogą być odwiedzane przez Sima w każdym wieku.
- Dzieci muszą mieć opiekę w trakcie wyprawy.
- Będą publiczne toalety.
- Napoje, które dojrzewają (oznacza to, że Sim będzie mógł robić wino) są lepsze.



  

  


Anusia <3
Królik ;*
Adi <3

SUL SUL!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »