wtorek, 6 października 2009

61. Mirabelle Sticker


I znowu piszę. Kurka wodna, niech mnie szlag trafi. Jutro sprawdzian z matmy a ja mało co umiem, na dodatek nie chciało mi się wcześniej chodzić na korki no i jak chciałam dziś iść no to okazało się, że ta babka jedzie do lekarza i nie wiadomo czy mnie przyjmie, a jak przyjmie to gdzieś o 18. Próbowałam się uczyć, niektóre tematy są banalne, ale niektóre aż szkoda gadać. Zawsze zapominam jak zamienia się ułamki zwykłe na dziesiętne i odwrotnie i to mój największy problem. No i jeszcze pierwiastki, niby łatwe ale coś. Po co nam ta ba ba to daje, temat nieobowiązkowy. Eh. Dzisiaj 6 osób z mojej klasy na dwóch lekcjach było na pogrzebie matki naszej wychowawczyni, kurka miałam iść, ale nie wyszło. Eh, ale i tak pani od religi nam kartkówki nie zrobiła a miała być. Dzisiaj znowu chodziłam na przerwach w Królika bluzie z Croppa. To jest L'ka. Przecież taki gruby to on nie jest, M'ka by mu starczyła. W tą L'ke to my dwie z Anią się zmieścimy. Ale się rozgadałam...Normalnie odliczam dni do soboty, przejadę około 70km do Poznania, i zakupy.Uwielbiam wchodzić do sklepów, brać wszystko co mi się spodoba i przymierzać apotem się lansować. Hahaha. Jutro sprawdzian, w poniedziałek sprawdzian, we wtorek sprawdzian. Umrę, ale nie mogę bo muszę iść, żeby się polansować. Z niemieckiego to jeszcze w miarę, nigdy ze sprawdzianu z niemca nie miałam czwórki i niżej,zawsze piąteczki. Haha, to banalne. Nie no ja się popłaczę, moja miłość z Niemiec pojechała wczoraj, mowa tu o Lunasie i Maksie, byli tydzień w Ch-ż, bo wymiana z Nottuln była. Kurde, my się do nich w sobotę darłyśmy z Olą i Darią,jak byli u Seby ale dobra, coś tam po niemiecku "Ihr ist blöd"Normalnie tak poprawnie gadaliśmy, o lol. Haha, joke. Powiedziałam Darii żeby krzyknęła "Ich liebe dich" Ta się darła, a potem się zapytała co to znaczy. Hahahaha. Ale ten Lunas był taki ładny, a Maks też niczego sobie ale Lunas rządzi. Ale się rozpisałam... Nie noo. Skończę. O_o.


Wszystkie dodatki które dawałam do pobrania w notkach działają bez żadnych dodatków, ale niektóre już nie działają. Żeby je wypakować, wrzucamy je do MOJE DOKUMENTY->EA GAMES->THE SIMS2->DOWNLOAD, zaznaczamy je wszystkie[ctrl+a], i klikamy wypakuj tutaj. Potem jak włączymy simsy, pojawi się okienko zawartości zmodyfikowanej, zaznaczamy na WŁĄCZ. Dzisiaj znowu fotki z mojej rodzinki, normalnie się uzależniłam. Ale niedługo już nie będzie. Bo mi się monitor popsuł i są zielone kolory wszystkie, no i da się grać, ale ja tak nie umiem. Jak zrobię zdjęcie i przerzucę do laptopa będzie normalnie, ale strasznie dziwnie się gra. Ale do NG mam 28 zdjęć, ale żeby dokończyć 5 odcinek Poza Horyzontem, poczekam na nowy monitor od razu z telewizorem, ja to mam wymagania. Ale kiedy się to stanie? A ja wam zaraz dam z tymi Janikami, czyta się Dżejning! Ooo!  

  

MIRABELLE STICKER 

  
Mirabelle była ślicznotką.

 
A na swojej twarzy nie miała nawet odrobinki makijażu.

 
Piękna była nawet gdy spała.

 
Lenka jej piesek rasy chihuahua, był równie piękny.

  
Mirabelle uwielbiała śpiewać, ale trzeba przyznać, że głosu nie miała.

  
Umiała też nawet nieźle żonglować, ale cyrkowcem nie miała zamiaru zostać.

  
Mirabelle przeszła dużo w swoim życiu, nawet taniec z św. Mikołajem.

  
Lenka zaszła w ciążę razem ze Skoczkiem.

  
Niestety Mirabelle musiała oddać Skoczka.

  
Lenka urodziła trzy piękne szczeniaczki.


JAK POTOCZĄ SIĘ DLASZE LOSY MIRABELLE?
KTO BĘDZIE JEJ MIŁOŚCIĄ?
TO JUŻ W NASTĘPNYM ODCINKU.

  

Sejon nara i trzymajcie za mnie kciuki na sprawdzianie, ale czy ja w ogóle ruszę tyłek do szkoły?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »