środa, 7 października 2009

62. Wybierz najśmieszniejsze zdjęcie.


Jakoś ten sprawdzian napisałam. Co porawda nie wszystko, bo za dużego tego było a za mało czasu. Myślałam, że moje pasy do tibii są dawno w pralce, ale moja koleżanka je ma. Jeje. Zostały tylko trzy dni! AH.

  

WYBIERZ NAJŚMIESZNIEJSZE ZDJĘCIE.
Wiem, że zdjęcia żałosne ale dobra ^^

  
Chcesz z liścia?

  
 Maksymalne orzeźwienie!

  
O nie! Ci paparazzi!

  
Nie! Ja nie chcę umierać!

  
To się nazywa atak Kung-Fu!

  
Prawie jak pani Zadecka.

  
Tato, tu jest kupa.

  
Mamo! Twój kochanek dzwoni.

  
To moja mina z serii Monstrum!

  
Myj zęby pastą blend-a-med a twój uśmiech będzie zniewalający.

  
Mamo, czy tata naprawdę jest taki podniecający?

  
Hej, mały!

  
Wyginam śmiało ciało!

SONDA
zagłosuj na najśmieszniejsze zdjęcie

  

Wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »