niedziela, 18 października 2009

65. "Nie! Ja nie chcę umierać" - W konkursie S.O.T.W / ZAGŁOSUJ!


     
(c) eveciarz, great sims

Witam, witam. 
To chyba jakiś żart, ale nie! Moje zdjęcie dostało się do konkursu S.O.T.W. Matko jak się cieszę, wczoraj od razu koczowałam aż tweety napiszę kto się dostał. I co patrzę w końcu, a tam. Luflee! Kurde felek. Zagłosujecie na mnie? Please. *robi słodkie oczka*
ZAGŁOSUJ
odwdzięczę się wszystkim!
no i wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga dla katie <3
mam nadzieję, że mój skromny, brzydki prezencik ci się spodobał.

  

Kończę! 
Paaaaa!
I z góry dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy.
Chciałabym dać jakąś rodzinkę, ale strasznie głupio gra się na zielonym ekranie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »