czwartek, 22 października 2009

66. moje brednie


eveciarz, great sims <3


Dzisiaj przyszedł ten dzień, dzień długo oczekiwane, ale raczej nie prze was. Tylko przez waszą, kochaną, najukochańszą, najlepszą i w ogóle zajebistą Luflee. Czyli dzień wyżycia, będę się wam wyżywać z całego mojego za przeproszeniem, popieprzonego życia. Z testu próbnego szóstoklasisty , mam 31 punktów, oh jeah. Dwóch zadań nie liczyli, ale miałam je dobrze, czyli mam 33 punkty. *tańczy taniec szczęścia*. Dobra, wczoraj były moje najukochańsze tańce towarzyskie. Zazwyczaj było koło dwudziestu dziewczyn i dziesięciu chłopaków, a teraz cztery dzieweczki i ośmiu chłopaczków. Haha, niestety mój debilny partner był. Nie dość, że mniejszy odemnie, to i młodszy, no i głupi. Ehh ^^ Ale było śmiechowo. Adi i Knopers wzieli stół taki mały i mieli go przenieść, to dołączyła się Ania no i ja. Idziemy, idziemy i przy końcu Ania puszcza i zaraz ja a oni się wywalili. "Co za biesiada" - słowa pewnego człowieka, który za okna przyglądał się nam jak tańczymy. Oczywsiście gej, czyli Kewin tańczył jakiś dziwny taniec przy rurze, tylko, że przy kratach. We wtorek pisałam z Knopersem i biedne dziecko nie wiedziało co to jest bramka sms, no więc się wkurzyłam i wytłumaczyłam. Za chwilę napisałam kolejnego esa a w nim "Co za tępe dziecko", a on w tym czasie napisała esemesa, cytuję "Ok pa slonce ;)". No i miał focha, ale mu przeszło a potem z niewiadomych przyczyn znowu miał focha. Kurde. Ha, a ja znam jego sekret i go nikt nie zna oprócz mnie, haha i wam nie powiem. Haha *ma podnietę*. Dzisiaj się dowiedziałam, że Ania chodzi z Królikiem, matko jaki żal. Nie dość, że mówiła, że nie chce z nim chodzić itp, i takie tam różne. Pff... Jakby nie był taki głupi, żeby się podniecać jej stanikiem to by mogła z nim jeszcze chodzić, a tak. Matko, potem się rozejdą i nie będę się odzywać. Czy ja tak zawsze ma, że przyjaźnię się z dwoma osobami, one się kłócą ze sobą a potem się obrażają, że gadam z tą drugą oobą. <lol2>

Dobra, niestety moje zdjęcie raczej się nie dostanie do finału, przegrywam 10 głosami. Proszę i błagam zagłosuję, zrobię co tylko chcecie! Please. 
ZAGŁOSUJ
Zakochałam się w grafice mojej eveciarki, że tak cię nazwę. <3

  


miały w tym miejscu być obrazki, ale net mi się co chwila rozłącza -.-
więc sejon nara.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »