niedziela, 29 listopada 2009

68. Pobieralnia - Fryzury Damskie


  
kredytujesz.

To znowu ja. 
Chciałabym wyjaśnić sprawę z Lusią. No bo kurka, ona mi wmawia, że ja gram na jakimś timku ;| Ja nawet nie wiem co to jest, oprócz tego, że to jakaś gra online. Nie była mnie na kompie od 23.10.2009, a ona mi mówi, że kłamię i tam gram. Jezus, ona nie rozumie po polsku! Musi się ktoś podszywać, a ona nadal przy swoim, nieźle się wczoraj na nią wkurzyłam, więc Luśka zrozum! TO NIE JA. Nooo! W takie gry nie gram od trzeciej klasy ;d Odpowiedziałam już na pytania zadane przez was w komentarzach, odwiedziłam wszystkie(?) blogi. Zawiedliście mnie, połowa nie istnieje! Łeee. No i dziękuję Delzi <3 Bez niej tej notki by nie było. No i sory za wszystko. Tak, wzięło mi się na przeprosiny. Przepraszam was wszystkich za wszystko ;)

  

POBIERALNIA - FRYZURY DAMSKIE

aby pobrać fryzurę kliknij na napis "pobierz". 

    
pobierz / pobierz

    
pobierz / pobierz

    
pobierz / pobierz

    
pobierz / pobierz

    
pobierz / pobierz 

fryzury pochodzą ze strony rosesims2, ściągnięte z paysites.
miniaturki by me, nie kopiować.

  
kończę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »