niedziela, 6 grudnia 2009

69. Rodzinka Ander


Cześć.
Wczoraj byłam w kinie na Księżycu w Nowiu <3 Ah. Z Agatką. No super było i muszę powiedzieć, że polubiłam Jackoba, a go nienawidziłam. No i znalazłam cudny pasek z kolorowymi pacyfkami, i takie spodnie po przejściach, miodzio <3. Ostatnio zaczęłam grać znowu w simsy trzy, hah. No więc dzisiaj rodzinka z trójki, chociaż miałam w planach jakąś instrukcję bo ciągle rodzinki i rodzinki. Dobra następnym razem. Noo. 

   

RODZINKA ANDER


  
Poznajcię Livię, razem z bratem przeprowadziła się do Sunset Valley, po śmierci rodziców.

  
Liv często przesiadywała w parku, lubiła bujać w obłokach, poszukując drugiej połówki.

  
To jest James brat Livii, zakochał się w swojej szefowej Monice.

  
Monika przy Jamesie wypiękniała, i z chłopczycy przerodziła się w damę.

  
James pewnego wieczora oświadczył się Monice, czy ją kochał? Chyba tak.

  
Dziewczyna zgodziła się wyjść z Jamesa, kochała go nad życie.

  
W drodze na ślub w Parku Centralnym, Monice urósł brzuszek. 

  
I Monika wyszła za Jamesa, była od niego starsza, ale młodym to wcale nie przeszkadzało.

  
Liv była świadkową na ślubie, na zdjęciu widać jak rzuca ryżem.

  
Monika była już w ostatnim miesiącu ciąży, często jadła arbuzy bo chciała dziewczynkę.

ciąg dalszy nastąpni.
niedługo, bo mam jeszcze zdjęcia ale nie chcę wszystkiego na raz dawać.

  

cyaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »