sobota, 19 grudnia 2009

73. POBIERALNIA - Ubrania dla nastolatek.


  
kredytować.

Cześć.
Wczoraj była wigilia klasowa, haha. Ja dostałam jeża, jeża. Nazwałam go Lucyfer, ale potem dowiedziałam się, że Lucyfer to był anioł postawiony w najwyższej hierarchii, który sprzeciwił się Bogu i został diabłem. No więc mówię Lucek, Lucjan, Lucjusz. Ale Lucyfer też się zdarzy, no przecież takie imię też nosił jakiś tam biskup. O_o. Miała być nikczemna gra, ale nie ma. Nie chce mi się kręcić poza horyzontem, prze pięć odcinków bez akcji, a miało się tyle zdarzyć. No chcę nakręcić w sony vegasie horror pełnometrażowy, ale najpierw trzeba posiadać vegasa i umieć go obsługiwać. Miał być świąteczny szablon, nie wyszło. Notka świąteczna, nie wyszła.

  POBIERALNIA - UBRANIA DLA NASTOLATEK

   

       

    

                    

aby pobrać kliknij na obrazek.

  "POZA HORYZONTEM" - ODCINEK PIĄTY.
http://www.youtube.com/watch?v=2wl7WUJ88II

 

do widzenia moi mili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »