niedziela, 2 maja 2010

* Coś tam od siebie.


  
(c) skarbuśś Katie

Hej.
Tylko tyle? Najzwyklejsze w świecie hej? Siedzę sobie na kompie u kolegi, który teraz gra w piłkę nożną na dworze a ja nie chcę zniszczyć sobie moich conversów. Za okna czuje grilla... Internet w chacie? BRAAAAK. Cholera. Myślę, że czerwiec to ostateczny moment bo wszystko się ustatkuje, bo zimie małe zarobki były ^^. Muszę kupić, a raczej dostać aparat cyfrowy i chomika i nazwę go Juziu. Fajnie... Ja jestem tym masakrycznie zdołowana. Ja mam bloga i jestem na kilku forach, jeszcze mnie wywalą xD Mam nadzieję, że modem zostanę na simowe. Ja się tak stęskniłam. Gram sobie w simsy i jedne i drugie. Alan (ten z PH) jest mężem Mirabelle Sticker i ojcem bliźniaczek. Laptop przeżywa kryzys, jest zawirusowany. Jak wrócę to całkowity remont! TAAAK. Będzie super, ale wiecie marzenia...Z PH to koniec, ja tam nie umiem kręcić seriali. No ale NG będzie :) Ja się o to postaram. Wiecie jak ja za wami tęsknię? A szczególnie za całą elitką x3 Kochani, kocham was :* Może w niedługim czasie napiszę notkę w wordzie, zrobię kopiuj wklej dodam obrazki i myk, oczywiście u kogoś, a czy ktoś się znajdzie? A zapomniałam wam powiedzieć, jeah. JESTEM MISTRZEM KLAWIATURY w mojej sql. I co ktoś podskoczy? Lalalaj. Napisałam tekst na kartkę taką od bloku zwykłego A4 czy A3 ja się na tym nie znam, w 11 minut. Druga osoba była 10 minut po mnie xDD. Jakoś niedługo Poznań City. Ktoś się chce spotkać xDD. Pewnie Malta ;) A nie wiem czy mówiłam ale chyba nie, bo to od lutego. Mamy mundurki, obrzydliwe, obleśne mundurki, fuuuj. I wszystko się do nich kłaczy od razu po praniu. To jest krótki rękaw, taki kołnierz polo, kolor granatowy, z tyłu logo szkoły i takie to grube, no może przesadzam. Teraz głupio, bo już ciepło i do szkoły idziesz w zwykłej bluzce, przebierasz na mundurek i wracasz w zwykłej. Ale co tam, wystarczy na polskim mieć i wychowawczej. 10-11 czerwiec - HEL, tak i napoje czysto procentowe <lol22>. 

CYA x3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »