piątek, 12 listopada 2010

92. Jak zmienić simce ubranie ciążowe?

witam, witam i o zdrowie pytam.
wczoraj notka, dzisiaj notka, zadziwiam! o___O!
Postanowiłam dać instrukcję, bo już nie było żadnej szmat czasu! 
A o tą instrukcję pytało mnie, z milion osób. 
Od wczoraj nic się nie zmieniło. A nie jednak!
Ten gostek co z nim pisałam, zadzwonił do mnie i coś gadał prze 10 minut ;| Ja miałam taką polewkę, buahhhahah. Na końcu telefon mi padł, i dobrze bo mi się nie chciało z nim gadać.

  

JAK ZMIENIĆ SIMCE UBRANIE CIĄŻOWE?

 
To jest nasza ciężarna simka, w stroju maxisowskim.


krok pierwszy. Musimy posiadać insimenatora, który jest u mnie do pobrania w jednej z notek.
krok drugi. Kiedy mamy już włączoną rodzinkę, klikamy na ziemię i wybieramy opcję; EDYTORY->EDYTOR GARDEROBY.


krok drugi. Pojawi nam się taki stosik z ubraniami. Klikamy na niego i wybieramy opcję; KUP NOWE UBRANIE->UBRANIE CODZIENNE.


krok trzeci. Pojawi nam się takie okienko, w którym możemy kupić ubrania. Nawet te zwykłe, które ściągaliście dla normalnych simów a nie ciężarnych mogą mieć "brzuch", w trybie kupowania ubrań, jednak nie widać jakie będą mieć ten "brzuch". Kupujemy więc w nim ubrania.


krok czwarty. Ponownie klikamy na edytor garderoby i wybieramy opcję ZAPLANUJ GARDEROBĘ->UBRANIE CODZIENNE.


krok piąty. Pojawi nam się okienko, w którym wybieramy dla naszej simki ubranie, tam widać "brzuch".


krok szósty. Znów klikamy na edytor garderoby i wybieram opcję; ZMIEŃ NA UBRANIE CODZIENNE->JA.


Nasza simka jest już w naszym, ciążowym ubraniu. Uwaga, przy zmianie ubrania np. na piżamę, albo powiększeniu się brzucha, ubranie znów zamieni się na maxisowskie, ale wtedy trzeba powtórzyć tylko krok szósty. Powodzenia!

  

pozdrawiam:
kukikrips <33 (cookie)
katie <33
ewuś <33
sheezie <33
klaudynkę <33
vanillię <33
shazy <33
i resztę małych mendek <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »