czwartek, 23 grudnia 2010

100.DŻAMPREZA - Obrazki; ikonki; simki; pobieralnia; leah black; prezenty


hejj <3
Przepraszam, że nie dotrzymałam słowa, eh. To zaczynajmy dżamprezę a nie! Jutro Wigilia, no ale dokładnie za 46 minut. Hah, bo teraz właśnie będę publikować notkę ;>

  

OBRAZKI 
Na obrazkach znajdują się: Alex Rowling, Livia Rowling (niespokrewniona z Alexem), Pani i Pan nie wiem kto, Nina Lotario i jakaś mieszczanka, Rose Jayning i Mia Jayning, Znów Rose i ostatnie dwa zdjęcia studentka Vanessa Jayning, tak to jest córka Ashley Jayning.

  
  
  
  
  
  
  
  

jestem z nich zadowolona, bardzo mi się podobają <3

  

IKONKI
a dokładniej to raczej bazy do ikon, nie wyszły :/
    
    
    
    

  

SIMKI

  
pobierz

  
pobierz

  
pobierz

  

POBIERALNIA - BLUZKI BY LUFLEE

To są same bluzki, bez spodni! Sama je wykonałam.

  
  
  
pobierz

  

LEAH BLACK
Z rok temu opowiadałam wam o Leah, jeżeli ktoś pamięta. Miałam dać ją ale jakoś nie wyszło, więc teraz ;> Ona jest śliczna.

  
Leah Black - wyróżnia się z tłumu prez swoje rudawe włosy i mocny makijaż oczu, a także oryginalną urodę. Leah słucha głównie grounde i rock. 

  
A to jest Blacky. Blacky Black <3

  
Leah ze swoim chłopcem powiedzmy, że Jaredem. 

  
Oboje bardzo, bardzo się kochają i nie kryją się z tym.

  
Leah mówi o ciąży, swojemu chłopakowi.

  
Podniecony i podekscytowany oświadcza się jej, w ich ulubionej knajpce.

  
Podczas Bożego Narodzenia brzuch rudowłosej rósł. 

  
I zabawa na lodowisku, Leah musiała nauczyć Jareda jeździć.

  
Ale Jared i tak wolał lepienie bałwana. 

  
Leah rodzi... 

  
I urodził się chłopczyk!

  
Dzielny tatuś i zmiana pieluszek. 

  
Kąpiel Blackyego <3

~~

hah, kolejne love story <3 haha, żeby to było naprawdę x_x

 

PREZENTY


  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

MINI KONKURS

Wybierz jeden spośród czterech obrazków, pod każdym nagroda ;>

  
   



  

CYAAA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »