niedziela, 12 grudnia 2010

99. Emily Rowling, cz.2


hejjj <3 
No więc od wtorku nie byłam w szkole, bo wymuszona choroba stała się prawdziwa. I teraz tylko w poniedziałek i wtorek idziemy do szkoły, bo następne trzy dni trzecie klasy piszą egzaminy ;> No i następnie trzy dni i ŚWIĘTA <33 
Cieszę się bo mój skarbuś Effie <33 Wróciła! Ja nawet nie miałam jej gg, żeby z nią pogadać ;< No i Applówka dała znak życia, pisz do mnie na gg bo ja nie mam twego numerku ;< Dzisiaj 99 notka, hah, ale fajnie to brzmi, no i w sobotę impreza, wiem przesunęłam ale nie miałam czasu.

  

EMILY ROWLING, CZ.2
Krótka i nudno, ale potem będzie ciekawiej ;>

  
Emily na studiach, aby się odstresować wpadła w wir romansu z innym studentem.

  
Kiedy Emily zdała sobie sprawę z tego co zrobiła, była załamana... Cały czas płakała i płakała.

  
Ale na drugi dzień odwiedzili ją jej kochani chłopcy. Alex i Jared. 

  
Nie mogło zabraknąć ich pieska, który widać bardzo się cieszył.

  
Mały Alex, śmigał na małym rowerku zakupionym przez Em.

  
No i śmigał na biedronce <3

  
A później tak się zmęczył, że słodko zasnął. Em nie miała tam łóżeczka, więc Alex musiał spać na poduszce. 

  
A wtedy... 

  

IMPREZA <33
Niedługo odbędzie się impreza, jeśli możecie to wklejcie ten banner ;>

   

  

CYAAAAAAAA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »