sobota, 4 grudnia 2010

98. Obrazki /6/


UWAGA: UZUPEŁNIŁAM FAQ, PRZEPRASZAM, ŻE Z TAKIM OPÓŹNIENIEM.

hejjj <3
Umiem coraz więcej w fotoszopie ;> Ogólnie to jestem wkurzona na babę od biologi i to, że już 3 weekend uczę się na ten właśnie przedmiot, ale to jest za długie i zbyt skomplikowane by wyjaśniać ;/ Ostatnio sheezie zakochała się w Billy Talent <3 Wreszcie ktoś! Wczoraj smsowałam z Królikiem i miał mi kupić Bsmarta, ale coś ściemnił, że postawił na ziemi i tata rozjechał <lol2> I ogólnie tak gadaliśmy, pomagałam mu w problemach ze swoją dziewczyną, chociaż nie chciałam ;d No i do mnie tak wszystko wróciło ogólnie, więc wzięłam słuchawki, podłączyłam do telefonu, i leżąc w łóżku słuchałam Green Daya od dawien dawna tego nie robiłam, chyba nie chciałam tęsknić. Za kim? Za czym? Za wszystkimi wspomnieniami z podstawówki z moją jakże pojebaną paczką i tymi wycieczkami, szczególnie dwudniową... Haha ;P 
Na dziś przygotowałam kilka obrazków, miało być więcej ale robię to od rana! I tak patrzę już jest szesnasta, a obiecałam sobie, że nie będę cały dzień przed kompem. A i zapomniałam dodać, że wczoraj kukikrips śpiewała mi przed rozmowę gg ;d Ja nie mogłam bo mam mikrofon zepsuty -.- Uwierzcie jej śmiech wymiata <lol2>.

  

OBRAZKI /6/

  

  

  

  

  

  

nie podpisałam, ale uwierzę wam, że dacie kredyta.
jak bierzesz, napisz, chętnie obejrzę jak wygląda na twoim blogu ;>

  

aha, będzie jakaś impreza związana z 100 notką która odbędzie się za tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »