piątek, 21 stycznia 2011

103. Obrazki; pobieralnia


  

heeej <3
Dawno nie pisałam, ale masa nauki. Z resztą w weekend wkuwać muszę na fizykę, a sprawdzian podobno był mega straszny. <boi_sie>. Chyba jedna czwórka w całej szkole o.O. I na edukację dla bezpieczeństwa i muzykę. Wszystko zaległe. Dzisiaj sprawdzian z niemieckiego był, polegnę. Ugh, zawsze miałam piątki i szóstki w niemca, a teraz tróje -,-. Ta nauczycielka jest pojebana :| Nie zamęczam, ale wiecie, że bardzo to lubię. Ostatnio na pytania odpowiadam w komentarzach, bo mi się nie chce w FAQ, to wkurzające. Może założę stronę na odpowie? Hm. Myślę nad tym kilka miesięcy. 

   

OBRAZKI. 3



  

  
 
  

BIAŁA REZYDENCJA
Mój własnoręcznie zrobiony dom! Wyszedł pięknie! Wzorowałam się na domie z katalogu cegieł.
Jest więcej pokoi niż na zdjęciach! Zrobiłam go jakiś rok temu. Salon taki maxiswoski, ale wtedy miałam na takie wenę. Teraz robię inne. Sypialnia trochę taka pusta, teraz ją zmieniam

  
  
  
  
  
  
  
  

pobierz dom

  

POBIERALNIA - ZBIÓR SESJI SIMOWYCH
Wszystkie moje stare i nowe sesje zdjęciowe, takie tam głupie. 

    

pobierz sesje

    

SIM-STUDIO NA NK

  
WEJDŹ

 
   

elita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »