sobota, 5 lutego 2011

106. Rodzina Kapulet, część .1

 
(c) Katie <3

witam <3
Wczoraj byłam na urodzinach Agaty, w sumie było 5 osób razem z nią i mną. Więc mało, 4 osoby nie przyszły, bywa. U mnie wszyscy przyszli! Widzicie no, i ładną pogodę miałam a u niej to wiatr tak wiał, i jeszcze zrobiła w tej pizzerni co ja ale spoko. Zamówiła jeden sok i jedną pizzę. Jakby te 4 osoby przyszły to by nie starczyło, z resztą tego picia i tak nie starczyło. U mnie to były 2 rodzinne pizze i 2 kartony soków 2L i nie starczyło soków. I ona miała pizzę z pieczarkami więc nie jadłam bo nie lubię! A ona mówiła, że miałam taką na moich urodzinach o.O Ja miałam jedną z serem a drugą z kurczakiem i serem. Ale przynajmniej potem poszliśmy na lody do innej pizzerni i zaczęłam podpalać takie parasolki świeczką, i od razu wszyscy. Trochę takie nakrycie stołu pobrudziliśmy, więc szybko na drugą stronę i udajemy jakby nigdy nic. No i kupiłam w środę dwie bluzki, kurczę a w top secrecie mają takie zajebiste ale mnie nie stać. Dobrze, że jak mi się podobało coś to nie było rozmiaru albo kosztowało 200zł, bo inaczej to załamka by była.
Ostatnio znów naszła mnie mania simosomaniaczenia, więc grałam codziennie. I ogólnie to siedziałam długo na forach simowych i tyle jest ciekawostek do odkrycia w simsach dwa, że szok. Próbowałam je utworzyć, że tak powiem ale guzik wyszedł.

 
RODZINA KAPULET

 
Przedstawiam wam powszechnie znanych Julię Kapulet i Romea Monteki.

 
Na co oni tak patrzą pod tą kołdrą? Haha.

 
Kapulet face.

 
Okazało się, że Julka zaszła w ciążę z Romkiem. Ten kiedy się o tym dowiedział, rzucił ją. (Skojarzyło mi się, że rzucił ją na kolana i śpiewam piosenkę "I choćbyś błagał na kolanach..." Haha.)

 
A to siostra Juleczki, Hermia w objęciach Merkucja Monetki. Kolejna zdrajczyni rodziny.

 
Juleńka znalazła pocieszenie w ramionach Jutrzenki (jak mu tam na imię?)

 
Jutrzenka cieszył się na myśl o dziecku. Dziwny jakiś. Nastolatek cieszy się, że będzie przybranym ojcem, what the fuck?

 
Julka spokojnie z uśmiechem rodzi. Co oni mają za wystrój w tej chacie?

 
Tamtaramtam, Julia urodziła małego Tylera!

 
Tyler jest blondynkiem! Z drzewa genologicznego wywnioskowałam, że mama Julki i mama Romka były blondynkami.

 
Okazało się, że Julia nosiła w sobie bliźniaki! (Bez kodów, hacków i sernika!) Tutaj z Jeremym, który wygląda dosłownie jak Romek, ble!

 
Nastolatkowie tacy szczęśliwi.

 
Nie mogłam się powstrzymać ale Tyler jest taki słit! A czysto maxisowski!

 
Amm, very sexy. Mrau!

 
Chciałoby się powiedzieć szesnastolatka w ciąży z trzecim dzieckiem! o.o

 
Jutrzenka postanowił się oświadczyć Julce.

 
Ale pod wieczór Julia doznała szoku.

 
Matka Julii - Kordelia czy jakoś tak wystraszyła ją na śmierć, dosłownie.

  
Julka i jej nienarodzone dziecko umarły.


 
Jutrzenka błagał Kosiarza na kolanach (I choćbyś błagał... - fuck, znów śpiewam) o życie Julki.


 
Julka ożyła!


 
Od lewej Tyler i Jeremy. No patrzcie Jer jak ojciec, takie brzydkie usta ma!


 
Wojna o butelkę! Łaha. No i Jer wygrał, what the fuck? Ważne, że Ty jest słodki.

 
A Julka urodziła chłopca Matta tym razem rudzielca. Czyli jest blondyn, czarnuch i rudy. Jeszcze brązu brakuje.
 
LUFLEE ODPOWIE!
Postanowiłam założyć konto na odpowie, ponieważ męczy mnie szukanie pytań w komentarzach i odpowiadanie w notce, a tak łatwiej i szybciej. Więc zadawajcie pytania odnośnie simsów przede wszystkim i także możecie innych rzeczy. Ale nie zadawań bezsensownych pytań, bo nie odpowiem.

ZAPYTAJ LUFLEE
 
SIM-STUDIO NA NK!Sim-studio jest na nk! Zapraszajcie do znajomych.
 
WEJDŹ
   

EDIT. 7.01.11 - 16:30
Zamówienie dla Effie <3
   
   

elita <3
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »