sobota, 26 lutego 2011

108. Pobieralnia - fryzury męskie. 12; Obrazki. 5

  
(c) kukikrips <3

siema. siema.
Coś długo nie pisałam, te dwanaście dni, haha. Ogólnie to była jakoś dyskoteka szkolna w zeszłym tygodniu i wgl. wszyscy mieli depresję i takie problemy, ja pierdolę zabić się chcieli, heh. Taaa. I czyham na taką bluzę, jajjj <3. No i jest ale rodzice muszą mi kupić, ehh już dziś, wiecie allegro ;>. I taka zajebista torebka, jejciuuuu i w promocji, łał. CHCĘ, CHCĘ, CHCĘ. I jeszcze takie zajebisty wisiorki za dolary na forever21, jakaś laska przyjmuje zamówienia, bo ja bym nie mogła zamówić bo do Polski nie wysyłają, chuje. Ale ile przesyłka, łehłe. Bo te wisiorki to tanie nawet za dolar i pięćdziesiąt centów, ale zakochałam się w takim za 10.80$ <3. Ten tydzień zaczął się okropnie a zakończył nawet spoko. Kilka kartkówek na których nie najlepiej wypadłam, ugh. Pisałam zaległy sprawdzian z bioli, jak mi go dała i zobaczyłam 1 i 2 zadanie to się załamałam, bo tego się nie uczyłam a było takie podkreśl prawidłową odp. a ja pustka w głowie, i szczelałam i miałam MAX punktów, hahaha. 

  

POBIERALNIA - FRYZURY MĘSKIE. 12
miniaturki i podpisy "pobierz" zrobiłam sama, więc nawet nie próbować kopiować!

 
    
  
    
  
    
  
    
  
    
    
      

  

OBRAZKI. 5
kopiujesz więc kredytujesz.
bazy od syjamki, katie, vanili oraz moje.

  
  
  
  
  



elita <3
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »