piątek, 14 października 2011

123. Fryzury


  

HELLO EVERYONE
Ten tydzień leniuchowałam w moim domowym królestwie z racji tego, że po sobotnich wygłupach, bolał mnie brzuch i Pani Doktor dała mi zwolnienie. A jakich wygłupach? Otóż sobotni dzień spędziłam na meczu naszej lokalnej drużyny piłkarskiej, wyszyłyśmy z Anią kilka minut przed przerwą, aby wypożyczyć jakieś filmy. W wypożyczalni byłyśmy chyba z 40 minut? Ponieważ ja chciałam horror ona komedię i tak wyszło na jej, bo ona płaciła. Więc wzięłyśmy "Zanim odejdą wody" i "Karate Kid". Oglądałyśmy u Rybki. Ja, Rybka, Ania i Olka. Tak, i jej wygodna kanapa. Mmmm. Do żarcia było pełno chipsów, popcorn który Ania spaliła w mikrofali na początku, hahaha. Oraz jakieś wafelki, jeżyki, mentosy. Piłyśmy Mountain Dew Adernaline (butelka 1l + 2 puszki), Sprite, Sok Limetka-Cytryna, kwasiorrrrr, brrrr! I jeszcze jakieś takie. Wojna na poduszki, ze śmiechu nie mogłam wyrobić, hahahahhahahaha. Jutro mamy powtórkę idę do Ani z moim DVD, bo ma zepsute a u Rybci będą goście. 


FRYZURY DAMSKIE TS2, SZTUK. 24

Każda fryzura występuję w minimum podstawowych kolorach (blond, brąz, czerń, rudy), chociaż nie ma ich na fotografii. 

P.S Najlepiej pobierzcie wszystko mi się linki pomyliły w niektórych.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

+ TO 

Mam nadzieję, że fryzury wam odpowiadają i do napisania!
xoxo

2 komentarze:

  1. One są cudne! Na prawdę super blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Będę teraz z tego korzystać. Właśnie pobieram kilka (nie wiem, czy mi się to włączy, ale jestem dobrej myśli :)) pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
« »