sobota, 5 listopada 2011

125. Trzy sesje i cztery simki


    
Klaudia <3 [nie, nie ja] 

dubi dubi du ba dubi dubi du ba
To znowu ja, tym razem po dwóch dniach, szok! Co tu napisać mam? Podczas tych dwóch dni nic ciekawego się nie zdarzyło. Ja bym chciała już Boże Narodzenie, a tu jeszcze cały listopad i pół grudnia. Nie wytrzymam w tej szkole, po prostu padam. Oni też wymyślają. Uczymy się w szkole, to jeszcze jak przyjdziemy musimy uczyć się na kartkówki, odpowiedzi, sprawdziany zazwyczaj na pięćset przedmiotów w jeden dzień a gdzie tu czas wolny? Masakra jednym słowem. I jeszcze wakacje skrócone o tydzień, nie wiem po jakie ch, skoro już w ostatnich 2 tygodniach szkoły skończyliśmy książki i gramy w jakieś gry albo oglądamy filmy na każdej lekcji a teraz dodatkowo będziemy robić to trzy tygodnie, gratuluję szanownej pani minister. Ja nie będę chodzić ostatni tydzień, oh zachoruję. 
Nowy szablon na blogu, podoba się? Będę nieskromna i powiem, że mi tak. A tak szybko piszę notki, że może ktoś nie zauważył tej z Dziwakami? KLIK
  

SESJE /3
Kolory na miniaturach nie odpowiadają rzeczywistym kolorom zdjęć.

  

  

  
  

SIMKI /4
  

  

  

  
  

ZNAJDŹ NAS NA... FACEBOOKU!
  
Czyli SIM STUDIO na facebooku, lajkujemy. Będziecie mogli tam się dowiedzieć kiedy nowa notka, co w niej a także innych ciekawych rzeczy oraz pomożecie mi w podjęciu decyzji blogowych.
  

SONDA
Przeczytajcie OPIS.
WEŹ UDZIAŁ W SONDZIE
  

A i chciałam się pochwalić wygraniem konkursu u DENNI. Chociaż uważam, że nie zasługuję, bo były ładniejsze simki. 
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »