piątek, 11 listopada 2011

127. Tresco; Dom do pobrania; Obrazki

  
(c)Fallen <3

HEJ.
Długi weekend mamy! Świętego Marcina, więc obżarłam się Marcinkami. Tylko Wielkopolanie to mają, haha! I teraz głupio Ci Zuzio i Karolino (czyt. Vanilio i Sheezie). Bo te pizdy się spotykają w Krakowie, a ja mam tam ponad pół tysiąca kilometrów. Przeżyłam naukowy tydzień, grr. Tylko ucz się i ucz, a czas wolny w dupie murzyna miej. Na facebooku rozmawiałam z niemką z wymiany mojej koleżanki a ta wzięła mnie za jej czteroletnią siostrę z którą dodatkowo ma zdjęcie, okej. 

  

DOM DO POBRANIA

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Cena: 50 241 $
Jest kilka niedociągnięć które zauważyłam dopiero zamieszkaniu domu przez simkę. Mianowicie nie ma zmywarki ani zlewu w kuchni, przez lampy ziemne nie da się dojść do łóżka, i telewizor jest na skos przez co nie da się obejrzeć telewizji. Ale oczywiście można to samemu poprawić. Jak zauważyliście na trawie widnieje mój podpis L. Nudziło mi się. 

POBIERZ

  

OBRAZKI

  
  
  
Proszę o uszanowanie pracy i kredytowanie.

  

TRESCO /4

  
Bonnie pomaga mamie w obowiązkach domowych. Haha, kanapki do zmywarki.

  
  
  
Mrrrr.

  
Łał, śnieg!

  
  
Z mamusią. Zero podobieństwa. 

  
  
Słit focie. 

  
Soczek marchewkowy - zdrowy.

  
Wygląda jak debil, hahaha.

  
Gołąbki w piżamkach.

  
Pierwszy dzień szkoły, trzeba się uczesać.

  
Piesek rozwala śmieci, grr.

  
  
Rodzimy.

  
I bobasek na świecie!

  
Kocham do zdjęcie.

  
Are you fucking kidding me?

  
  
Z mamusią i z tatusiem.

  
Jak Bonnie. Kciuk jest i banan na twarzy. Tym razem dzidziuś ma coś po mamie - oczka!

  
Stare zdjęcie Bonnie, słodka :3 W tyle nogi Katherine.

  
Padłam, haha. 

  

INFORMACJE 
Muszę wam podziękować, bo... mój blog znalazł się na 70 miejscu najpopularniejszych blogów onetu! To ogromne wyróżnienie, jaj! To dzięki wam! 
  
 
  

Zajęłam 2 miejsce w konkursie u Inssy!

  
  
 Nadal zachęcam do polubienia fanpage'a na facebooku. Tam informacje o notkach, co w nich, co dać i wiele innych. 
POLUB




WEŹ UDZIAŁ W SONDZIE

  
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »