poniedziałek, 5 grudnia 2011

133. Emily Rowling


  
(c)Klaudik <3

Cześć wszystkim
Kurdę wiecie co się wkurzyłam, a już chciałam w tej notce chwalić Klaudię a muszę na nią powyzywać, bo ona mi ciągle wysyła linki do świetnych rzeczy do simsów, no i ogarnął mnie szał, że prawie 1GB ściągnęłam. I wczoraj się nimi jarałam, zrobiłam siostrę Katy Apple, Effy. I ona była taka zajebista, mam jedynie zdjęcie na tym niebieskim tle. I wiedziecie co? Dzisiaj nie szłam do szkoły, leniwiec, ale... no dobra pogram w simsy i co? Włączam, klikam GRAJ i, i, i... NIC! No to usunęłam te nowe dodatki i znów nic, no! Kurde ludzie wszędzie piszą, żeby zrobić reinstalkę, ale po co jak na święta będę mieć nowy komputer. Ej może wiedzie co zrobić innego? POMOCY! Kurde, grr. No i nie będzie wtedy notek do świąt, jedynie, że jakieś downloady, a to całe trzy tygodnie, zajebiście. 

  

ROWLING

Dam Em, nic innego nie mam. A była by Effy... 

 
Krowokwiat znalazł ofiarę...

 
Em dostała z pioruna, haha.

 
Zajęła się sztuką.

 
 
 
 
Słodka <33

 
 
Ale, że nie ma?

 
Też mam taką minę przy odrabianiu lekcji. Btw, jakie cyce.

 
Boy przyjechał <3

 
Łaskotki gilgotki.

 
 
Zakochańce <33

 
Nauka chodzenia.

 
Alexio się zawstydził, ojj.

 
Słitaśne <3

 
Ta tu pracę piszę, a ten się wyleguje.

 
Hmmm...

 
Kuchmistrz!

 
I tak po całym akademiku, grrr.

 
Omnomnomnom <33

 
A tu jakiś dziad wziął Alexia na ręce, słodziak <33

 
Bo zupa była za słona...

 
Z tatkiem <33

 
Nie ma to jak malować siebie.

 
Sprzedane!

 
 
Gitarowe popisy Emci.

 
Taką minę też robię jak widzę te zadania. Hahaha.

 
Dalej, dalej biegniesz.

 
Sędzia kalosz, tututu.

 
GOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!

 
Aniołek.

 
Bałwanek.

 
Gites bałwanes.

 
Trza się przebrać.

 
Pingwinio <33

 
<3333333333333333333333

 
No i wiesz bałwan, kupiłem sobie różowe skarpetki.

 
Sztuka fotografii. 

 
Amore, amore <3

 
 
Mniach mniach.

  

  
Wklejcie, proszę jak możecie.
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »