sobota, 3 grudnia 2011

132. Dziwak oraz ubrania damskie

 
(c) Klaudia <3 

Elo moje meloniaski <3
Co u was słychać? U mnie po staremu, chciałam się rozpisać na temat szkoły, ale rzygam nią i wy też będziecie. Niedługo święta, w radiu powoli piosenki świąteczne. Od 15 do 17 mam wolne, egzaminy próbne trzecich klas, także fajnie. Za trzy dni mikołajki, ale nie czuję tego kiedyś takie podjaranie i ogólnie, a teraz nic. Miejmy nadzieję, że magia świąt będzie, tak więc nie zachwycam się już świątecznymi wystrojami sklepów, bo potem guzik. Pamiętacie? W zeszłym roku nikt nie czuł tej magi, grr. No i kolejny rok za nami, miło. Będę mieć 15 lat, zakładając bloga miałam 11, no patrzcie jak ten czas leci, eh.
Ogólnie dzisiaj wygrałam płytę Brodki na facebooku, wystarczyło zaprosić znajomych. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli. No i się wkradł błąd na plakacie, także najpierw ja wygrałam, potem inna dziewczyna i żeby było sprawiedliwie obie dostaniemy płyty. Jakoś Brodki nie słucham, ale będzie miło.

 

DZIWAK /CZ. 2

 
Jimmy i Emily lepią bałwanka.

 
I'm boss, bitch!

 
Waldek jakieś leki robi, a nie wiem. Nie ogarniam go.

 
Proszę wyjdź. Nie. No wyjdź. Nie. Wyjdź. Nie. NO KURWA WYJDŹ, DZIWKO. MAMO!

 
Coś mu się rączka do brzuszka zawinęła.

 
Em z mamusią.

 
Hello Kitty, of cors.

 
Rodzimy, rodzimy.

 
A tu hrabia sobie wstaje, a żona rodzi.

 
Urodziła się Ellie.

 
Do tatusia.

 
O co chodzi, drugi bejbuch. Chcielibyście zobaczyć moją zszokowaną minę, kiedy przeczytałam, że dwójka dzieciaków! <mondra klałdja szok fejs>

 
Kelly <3

 
Tatulek z Ellie.

 
Gołąbki.

 
No, ale tato! Ja chcę być BOBEM! BOB BUDOWNICZY ZAWSZE DA RADĘ!

 
Jest zima, jest i pingwin.

 
Miły pingwinek.

 
Też mam taką minę gdy zobaczę moje zadania domowe.

  
Czytamy do snu, tak da się naprawdę. Klikamy na głowę dziecka i jest, ale potrzebne osiedlowe życie, chyba.

 
Bańki.

 
YEAH BABY!

  
Urodzinki Ellie.

 
I Kelly.

 
Bliźniaczki <3

 
Pij mleko będziesz wielki. Pij mądre mleko będziesz mądry.

 
Koziołek matołek fikołek.

 
Blanka wzięła się za florystykę.

 
Lasie, lasie.

 
Bukiecik.

 
Paskal robi zabawki dla dzieciaków.

 
Tato, tato dostałam szóstkę. Co tak słabo? Idź, że się uczysz bo z młotka dostaniesz!

 
Emily zakumplowała się ze Zmrokówną.

 
To mój klocek i nawet sobie nie myśl, że ci go dam!

 
O kulwa, klocek się złamał.

  
I jakie bym chciał życzenie?

 
Em uczy klocka sztuczki, hahaha.

  
Siemka, bejbe.

 
Ja jestem macho, niech kobiety mi wybaczą.

 
 
Ja latam.

 
Ellie z mamusią <3

 

DOWNLOAD

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

  

  
Miło będzie jeżeli wkleicie na swoje blogi i nie tylko.


I jakby mogliście zagłosować na pracę mojego kolegi - nr. 17

KLAPKI.TV
Lajkujcielajkujcie.

www.facebook.com/klapkitv
www.klapkitv.yoyo.pl

Miałam zareklamować stronę kolegi to reklamuję, znajdziecie tam filmiki z idiotą w roli głównej, także polecam, haha. Tak, oni są z mojej szkoły...

 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW <3

________________
"Siedzę we domu na mej sofie,
w kapciach samych albo bez...
Mam piloto, mam laptopo,
pronto allo dzwoni się...
FUNPACK, HD FUNPACK, HD FUNPACK,
i dobrze o tym wiesz!"

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler
« »